اخبارچچن

رهبر چچن:اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه تروریسم دولتی است .

رهبر جمهوری چچن در روسیه، جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه را تروریسم دولتی از سوی این رژیم خواند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، در بیشک، «رمضان قادراف» رهبر جمهوری چچن در روسیه تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتن فلسطینیان بی‌گناه را تروریسم دولتی رژیم تل‌آویو خواند.

وی در پیام خود که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است در حمایت از مردم فلسطین عنوان می‌کند که بمب‌های رژیم صهیونیستی مردم بی‌گناه فلسطین را قتل‌ عام می‌کنند و ما همدردی عمیق و همچنین حمایت خویش را از مردم فلسطین ابراز می‌داریم.

رهبر چچن در این پیام همچنین اعلام کرد که تهاجم اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه نشان داد که ظلم و ستم این رژیم غیرقابل‌ توجیه است ضمن اینکه آسیب‌پذیری این رژیم در برابر موشک‌های فلسطینی را نمایان ساخت.

قادراف تصریح کرد: در حالی که رژیم صهیونیستی جان صدها غیرنظامی فلسطینی از جمله زنان، کودکان و سالمندان بی‌دفاع را گرفته، سران آمریکا و اروپا از اقدامات این رژیم حمایت می‌کنند حال آنکه تهاجم اسرائیل به نوار غزه نشان دهنده تروریسم دولتی تل‌آویو می‌باشد.      

وی گفت: آمریکا و متحدانش همزمان با حمایت از این رژیم زورگو، روسیه را مسبب تمام مشکلات اوکراین معرفی و تحریم‌هایی را در برابر آن اعمال می‌کنند.

رهبر چچن در بخش دیگر پیام خود با اشاره به حوادث سوریه، عراق، افغانستان، لیبی و مصر و ادعای جهاد از سوی برخی گروه‌های افراطی که در پشت‌پرده از جانب غرب حمایت می‌شوند، جهاد واقعی را آموزش علم، فرهنگ و معنویت دانست.

قادراف در پایان با اشاره به لزوم توقف سریع حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از همه مسلمانان می‌خواهد که برای استقرار صلح در فلسطین دعا کنند.

انتهای پیام/د

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا