آذربایجاناخبارایرانعمومیقره باغویژه

رهبر محبوس حزب اسلام آذربایجان: باور حل مناقشه قره باغ از سوی سازمان های بین المللی چیزی جز ساده لوحی نیست

حاج محسن صمد اف: «باور این مسئله که حل مناقشه قره باغ از طریق سازمان های بین المللی که توام با دروغ و ریاکاری است، چیزی جز ساده لوحی نیست.»

به گزارش پایگاه حقایق خبری قفقاز به نقل از «اسلامین سسی»، حاج محسن صمداف در ملاقات با وکیل خود گفت: «وضعیت کنونی مردم و کشورم مرا نیز مثل بقیه شهروندان نگران کرده است. بسیاری از اتفاقاتی که طی این روزها می افتند از آینده جمهوری آذربایجان خبر می دهند.»

پیام حاج محسن صمداف به شرح ذیل است:
»مراکز قدرت جهان همواره تلاش کرده اند از مشکلات جهانی در جهت نیل به اهداف خود سوء استفاده کنند. گرم شدن کره زمین، جاری شدن سیل و شیوع بیماری های مختلف در نهایت به نفع کدام جناح در جهان یا گسترش منافع اقتصادی و مالیاتی چه کشورهای شده است. برخی کشورها و دولتهای آگاه، به اهداف پشت پرده و ساختگی بودن این نوع فتنه ها  واقف هستند. با اعتقاد به قدرت و مشیت الهی از این بحران ها  بدون آسیب و یا کمترین میزان خسارت عبور می کنند. با توجه به مشکلاتی که در زمان شیوع ویروس کرونا بوجود آمده، اکنون مردم به جای فکر کردن به رهایی از خسارات و مشکلات ناشی از این ویروس، بیشتر نگران دوره ی بعد از  فراگیری آن هستند.
حتی اگر رژیم های اشغالگر و قدرت های بزرگ، به ظاهر جنگهای ناعادلانه را متوقف کنند، باز هم هیچ کدام از این دولتها سیاست درستی در ایجاد نظم نوین جهانی در پیش نمی گیرند. راکفلر و جورج سوروس ها همانند حامیان رژیم های اشغالگر، در تلاش برای نوشتن لایحه برای تصاحب ثروت های طبیعی مناطق و کشورهای غصب شده هستند. وضعیت فعلی مردم و کشورم مرا مثل بقیه شهروندانم نگران کرده است. خیلی از اتفاقاتی که در این روزها می افتد، از آینده آذربایجان خبر می دهند. غارت منابع طبیعی از جمله نفت، نشان دهنده سرنوشت نسل های آینده است. تصرف تدریجی اراضی اشغالی توسط اشغالگران ما را مجاب کرده تا در قبال بحرانی که ممکن است دولت و حاکمیت با آن روبرو شود متحد و آماده باشیم. الان در یک دوره حساس و پر مخاطره قرار داریم. هر کدام از ما در برابر استقلال و آینده کشورمان مسئولیت داریم.
نخست وزیر دولت اشغالگر به طور آزادانه به شهر شوشا که مرکز فرهنگی و تاریخی و مهد پرورش علمای کشور می باشد، سفر می کند. ما موظفیم از ایجاد هر نوع فتنه و فساد جلو گیری نماییم و دشمن را از لحاظ فیزیکی و معنوی محو و نابود کنیم. کسانی که از این امر حمایت نمی کنند، فارغ از هویتشان، باید دشمن و خائن به کشور قلمداد شوند. امروز علمای عالی رتبه اسلام  قره باغ را خاک مقدس اسلام نامیده اند. هر شهروند صادق و متعهد آذربایجان، باید تمام توان خود را برای آزادی قره باغ  به کار بگیرد. ما باید فرزندان دلیر آذربایجان را که در نبردهای آوریل 2016 از جان خود گذشتند، الگو و سرمشق خود قرار دهیم. با وجود یک ارتش قوی در کشور، باور این مسئله که حل مناقشه قره باغ از طریق سازمانهای بین المللی که توام با دروغ و ریاکاری است، چیزی جز ساده لوحی نیست.
بیایید در وضعیت فعلی  برای سربلندی جمهوری آذربایجان با هم متحد و آماده باشیم.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا