آذربایجاناخبارایرانناردارانویژه

رهبر محبوس «جنبش اتحاد مسلمانان» جمهوری آذربایجان: ابوبکر بغدادی حقیقی خود ترامپ است

حاج طالع باقرزاده، رهبر زندانی «جنبش اتحاد مسلمانان» جمهوری آذربایجان با ارسال پیامی شوق انگیز از زندان تاکید کرد: حاج قاسم سلیمانی، سردار شجاع و با بصیرت اسلام با شهادت مظلومانه اش، آخرین ماموریت خود را نیز با موفققیت اجرا کرد و به تمامی دنیا نشان داد که ابوبکر بغدادی حقیقی، خود ترامپ است.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، در پیام کتبی حجت الاسلام طالع باقرزاده، «رهبر جنبش اتحاد مسلمانان» جمهوری آذربایجان آمده است: حاج قاسم سلیمانی، فرمانده افسانه ای که داعش را در عراق و سوریه  در هم کوبید، سرانجام به شوق شهادتی که مدتی طولانی با حسرت انتظارش را می کشید، نایل آمد. این روزها، قلب محزون جهان اسلام به یاد این سردار بزرگ خود می تپد و اشک چشم ها با عشق و محبت او آرام آرام جاری می شود. برغم تمامی این ها، فرمانده شهید باز هم در حال انجام وظیفه در میدان نبرد است. این فرمانده نترس و بابصیرت، با شهادت مظلومانه اش، آخرین ماموریت خود را نیز با موفققیت اجرا کرد و به تمامی دنیا نشان داد که ابوبکر بغدادی حقیقی، خود ترامپ است.

حاج طالع باقرزاده افزوده است: مگر ترامپ در تبلیغات انتخاباتی اش، ایجاد داعش توسط دولت اوباما را فاش نکرده بود؟

شاید تنها سخن راستی که ترامپ دروغگو در طول زندگی اش بیان کرده، همین باشد. اما، چه فایده؟ آیا پس از افشاگری ترامپ، سیاست تروریستی آمریکا تغییر کرد؟ ابدا. برعکس، دولت ترامپ به محض روی کار آمدن، از اسلاف خود سبقت گرفت و بجای هدایت تروریسم بین المللی از پشت پرده،  به هدایت آن بطور آشکار فرمان داد. دولت ترامپ از این هم فراتر رفت و با نمایش قتل ابوبکر البغدادی، به شکل تألّم باری کارویژه داعش را به عهده خود گرفت و نفرت انگیزترین و بی رحمانه ترین عمل تروریستی را مرتکب شد که تاریخ هیچ گاه از یاد نخواهد برد. ترامپ شخصا دستور ترور ناجوانمردانه شخصیت هایی را داد که نماد مبارزه با تروریسم هستند و این ترور به دست نظامیان جنایتکار آمریکا اجرا شد. دشمن شماره یک داعش با نوشیدن شربت شهادت، ابدی گشت. باز هم این فرمانده شهید افسانه ای در میدان نبرد می رزمد. این شخصیت بزرگ، با شهادت مظلومانه اش ، نقاب سیاه تروریسم بین المللی را کنار زد و چهره نفرت انگیز و کریه ترامپ را به دنیا نشان داد. دشمنان بی رحم و خونخوار جهان اسلام و زباله های امپریالیسم بین المللی در ذهن علیل خود این را حک کنند که حاج قاسم سلیمانی اصلا نمرده است. برعکس، او از لحظه وصال به شهادت، به کابوس خطرناک و رویای ترسناک دشمنان اسلام تبدیل شده است. بله، این حقیقت است که هر شهیدی با شهادتش، راهی را که حاضر است برایش جان فدا کند، روشنایی بیشتری می بخشد.

حاج طالع باقرزاده  افزوده است: ای سردار بزرگ و با عظمت اسلام! بی تردید تو نیز با شهادتت به راه پرعزت مقاومت نورانیت بیشتری بخشیدی و به مشعل هدایت رزمندگان مقاومت و همچنین به درد بزرگی برای  دشمنان گمراه  تبدیل شدی. این سرور شهدای مقاومت! گرچه دیوارهای زندان مانع از حضورم در مراسم وداعت و شرکت در نماز بر پیکرت و تشییعت به منزل ابدی شد، دعاهایی که بر قلوبمان الهام می شود و اشک های چشممان با توست، این سردار!  ای مالک اشتر عصر ما! روحت شاد، شهادتت مبارک، راهت نورانی باد!

حاج طالع باقرزاده در پایان افزوده است: این امت اسلام! سرت را بالا بگیر که تو شخصیتی بزرگ مثل قاسم سلیمانی داری. سرت سلامت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا