آذربایجاناخبارایرانعمومی

رهبر جنبش مقاومت اسلامی قره باغ: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حامی مظلومان است

روشن احمدلی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره بر علیه ظلم و ظالم بوده و در کنار مظلومان منطقه قرار گرفته است.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، روشن احمدلی، رهبر جنبش مقاومت اسلامی قره باغ با اشاره به تصمیم اخیر دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا برای تروریستی نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آن را تلاش این کشور برای پرده پوشی جنایات خود در منطقه و فعالیت های محرمانه در حمایت از گرروههای تروریستی عنوان کرد.
به گفته وی، آمریکا حامی اصلی رژیم صهیونیستی بوده و این رژیم با حمایت های آشکار واشنگتن سرزمینهای کشورهای منطقه را اشغال می کند.
احمدلی افزود: فعالیت های دونالد ترامپ نشان می دهد که وی دست نشانده صهیونیسم بین المللی است.
وی با اشاره به اینکه آمریکا بارها مرتکب ترور سیاسی، نظامی و اقتصادی علیه مردم و دولت های مختلف جهان شده و این سیاست کاخ سفید همچنان ادامه دارد گفت: در چنین شرایط تروریستی نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واقع خنده آور است چرا که جامعه جهانی هم اکنون قادر به تشخیص آگاهانه تروریست های واقعی در جهان می باشد.
رهبر جنبش مقاومت اسلامی قره باغ، نقش مهم نیروهای سپاه پاسداران در از بین بردن گروهای تروریستی در منطقه و نقش بر آب شدن طرح های شوم آمریکا در سوریه و عراق را مورد اشاره قرار داد و گفت: آمریکا حاضر نیست شکست های خود در منطقه را تحمل کند و به طرح ادعاهای واهی علیه ایران و نیروهای مسلح آن دست می زدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا