آخرین اخبارآذربایجاناخباراردبیلایرانعمومیقره باغویژه

رهبر جمعیت دینی جمعه آذربایجان: رزمندگان جبهه قره باغ با توسل به اهل بیت(ع) پیروز شدند

ایلقار ابراهیم اوغلو: رزمندگان جبهه قره باغ با توسل به اهل بیت(ع) و مکتب امام حسین(ع) پیروز میدان نبرد در مقابله با دشمنان شدند.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، حاج ایلقار ابراهیم اوغلو در وبینار بین المللی بزرگداشت مقام شامخ شهید سلیمانی، شهدای مدافع حرم و قره باغ  که  به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برگزار شد با عرض تسلیت به مناسیت ایام فاطمیه و اربعین شهید دکتر فخری زاده و همچنین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به محضر رهبر معظم انقلاب و عموم مسلمانان گفت: «شهادت یک افتخار بسیار بزرگ است که خداوند آنرا نصیب بندگان صالح خود می کند و کسانی که تقوا داشته باشند به این افتخار نائل می شوند.»

ایشان با اشاره به این که شهدای مدافع حرم و فرماندهان بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی، شهدای جهان اسلام هستند، گفت: «شهید پولاد هاشم اف نیز که یکی از فرماندهان جنگ قره باغ بود راه شهید سلیمانی را ادامه داد و در راه آزادی این سرزمین که جزئی از خاک اسلام است به شهادت رسید، جزو شهدای اسلام محسوب می شود.

حاج ایلقار در ادامه تصریح کرد: «فرمانده تمام شیعیان، حضرت زینب(س) است. آنان که با شعار لبیک یا حسین(ع) و با تکیه بر اهل بیت (ع) به میدان مبارزه با دشمنان می روند، عاقبت کارشان پیروزی و فتح است.»

وی افزود: در جنگ قره باغ می دیدیم که رزمندگان آذربایجان با شعار لبیک یا حسین(ع)، یا زهرا(س)و … در جبهه ها حاضر می شوند که این روحیه باعث موفقیت ارتش آذربایجان در مقابل ارتش ارمنستان شد.

وی در ادامه صحبت های خود با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این که «قره باغ متعلق به جمهوری آذربایجان است و باید بطور کامل به این کشور ملحق گردد»، افزود: « بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری، مردم سوریه نیز به حمایت از جمهوری آذربایجان پرداختند. قره باغ نیز مانند سوریه، یمن، فلسطین و سایر سرزمین های اسلامی است و بر همگان واجب است از این سرزمین اسلامی دفاع کنند.»

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا