آذربایجاناخبارعمومی

رهبر جمعیت دینی جمعه آذربایجان اسلام ستیزی ماکرون را محکوم کرد

رهبر” جمعیت دینی جمعه” جمهوری آذربایجان، هتک حرمت به ساحت پیامبر اسلام (ص) و اسلام ستیزی ماکرون را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، ایلقار ابراهیم اوغلو، روحانی سرشناس و رهبر” جمعیت دینی جمعه” جمهوری آذربایجان ضمن محکوم کردن هتک حرمت به ساحت پیامبر اسلام (ص) و اسلام ستیزی ماکرون گفت: آزادی بیان در غرب در واقع بهانه‌ای برای گسترش اسلام هراسی است.
حاج “ایلقار ابراهیم اوغلو” در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما رویداد‌های اخیر علیه جهان اسلام را چیز جدیدی ندانست و آن را در راستای اسلام هراسی دانست و افزود: اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام هم برای نخستین بار نیست بلکه غرب بار‌ها ماهیت زشت خود را در این زمینه به نمایش گذاشته و این چنین به ترور معنویت پرداخته است.

وی هتک حرمت به ساحت پیامبر اسلام را نشانگر به بمب بست رسیدن فرهنگ غرب و تنزل هر چه بیشتر آن دانست و افزود: اظهارات ماکرون رییس جمهوری فرانسه هم بیانگر شخصیت فاسد و بدون معنویت و رذالت وی می‌باشد که از گذشته وی نشات گرفته است.
این روحانی سرشناس جمهوری آذربایجان واکنش‌های آگاهانه و با بصیرت دنیای اسلام به این اهانت را یادآور شد و افزود: این واکنش‌ها باید گسترش یابد.
وی به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان فرانسه و سوال از رییس جمهوری فرانسه مبنی بر جرم بودن هر نوع سوال درباره هولوکاست و آزادی بیان عنوان کردن تحقیر پیامبر بیش از یک و نیم میلیارد انسان هم اشاره کرد و افزود: پاسخ به این سوال بطور آشکارا نتایج مهمی را روشن می‌کند.
رهبر” جمعیت دینی جمعه” در جمهوری آذربایجان گفت: آزادی بیان و عقیده در غرب در واقع بهانه‌ای برای گسترش اسلام هراسی است و در چنین شرایطی کشور‌های مسلمان همچون جمهوری اسلامی ایران، ترکیه و مصر باید با هم هماهنگ عمل کرده و اتحاد داشته باشند چرا که غرب با ایجاد تفرقه و نفاق به این جنایات دست می‌زند.
وی افزود: این توهین ماکرون درباره پیامبر اسلام و اظهارت سخیف وی درباره مناقشه قره باغ نشات گرفته از ماهیت شخصیتی وی است و حمایت وی از ارمنستان هم در اصل نمونه بارزی از اسلام هراسی است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا