آذربایجاناخبارارمنستانعمومیقره باغقره باغ

درخواست همسر پاشینیان از معاون اول رئیس جمهور آذربایجان برای سفر به مناطق اشغالی قره باغ!!!

آنا هاکوپیان همسر نخست وزیر ارمنستان، مهربان علی اوا معاون اول رئیس جمهور آذربایجان را برای سفر به ارمنستان و حضور در مناطق اشغالی قره باغ دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از پایگاه خبری وطن اوغروندا، خانم آنا هاکوپیان همسر نخست وزیر ارمنستان در پیامی به مهربان علی اوا  معاون رئیس جمهور آذربایجان از وی خواست برای گوش دادن به موسیقی سنتی موغام به مناطق اشغالی قره باغ سفر کند.

لازم به ذکر است، نشستی که در شورای امنیت سازمان ملل در مورد « زنان؛ صلح و امنیت» برگزار گردیده بود هاکوپیان طی سخنانی با دعوت از مهربان علی اوا برای سفر به مناطق اشغالی قره باغ و شنیدن موسیقی سنتی موغام گفت: اگر وی(خانم مهربان علی اوا) دعوت ما را بپذیرد  ما می دانیم که چگونه با میهمان رفتار کنیم، یکی از قوانین میهمان نوازی تکریم مهمان با موسیقی است که ما این کار را در قره باغ برای میهمانان انجام می دهیم.

آنا هاکوپیان تاکید کرد، تنها راه حل تحقق از بین رفتن تنش میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان برقراری صلح میان دو کشور است.

خاطرنشان می گردد، دعوت خانم هاکوپیان، همسر نخست وزیر ارمنستان از خانم مهربان علی اوا، معاون اول رئیس جمهور آذربایجان به مناطق اشغالی قره باغ در حالی رسانه ای می شود که طی روزهای گذشته خبرنگاران دو کشور آذربایجان و ارمنستان بصورت مشترک در مناطق اشغالی قره باغ حضور یافته بودند.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا