آذربایجانارمنستان

حمایت دشمن خونی جمهوری آذربایجان از الهام علی اف

سرژ سارکسیان در آخرین ابراز نظر خود در مورد مواضع ارمنستان در قبال انتخابات ریاست جمهوری آذربایجان گفت: انتخاب مجدد الهام علی اف به سمت ریاست جمهوری آذربایجان به نفع ارمنستان است.

مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از آناج، رئیس جمهور ارمنستان در ادامه سخنان جنجالی خود با مثبت ارزیابی کردن اقدامات رئیس جمهور فعلی آذربایجان در مورد مناقشه قره باغ گفت: کشوری دموکراتیک چون آذربایجان در همسایگی ارمنستان برای ما مزایای زیادی دارد. در این میان واکنش رسانه های آذربایجانی در قبال این خبر نیز جالب توجه است.
حق یولو نوشت: نمردیم و این خبر را نیز شنیدیم؛ او باید از خجالت آب شود و در زمین فرو رود. روزنامه مساوات تیتر زد: پیروزی الهام علی اف در انتخابات ریاست جمهوری تضمین کننده منافع ارمنستان؛ روزنامه آزادلیق نوشت: الهام علی اف بهترین گزینه برای ارمنستان!

حمایت دشمن خونی آذربایجان از رئیس جمهور این کشور در انتخابات ریاست جمهوری موضوعی است که مورد توجه بسیاری از خبرگزاری های خارجی نیز قرار گرفته به طوری که خبرگزاری های اکراین نیز به طور وسیعی این موشوع را پوشش خبری داده اند؛ خبرگزاری فرانسه نیز این خبر را پوشش خبری داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا