آذربایجاناخبارایرانعمومی

حضور موسسه «نور ابدی» جمهوری آذربایجان در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

گروه بین الملل مؤسسه «نور ابدی» که در سال ۲۰۰۵ میلادی تأسیس شده اولین موسسه در جمهوری آذربایجان است که به موضوعات قرآنی و سیره اهل بیت(ع) می پردازد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، غرفه جمهوری آذربایجان در میان غرفه های مجمع جهانی اهل بیت(ع) بخش بین الملل نمایشگاه قرآن قرار دارد که کتاب هایی را با محتوای دینی در معرض دید علاقمندان قرار داده است.
این غرفه به معرفی آثار سه موسسه طوبی، امید و نور ابدی پرداخته است و بازدیدکنندگان می توانند اطلاعاتی را درباره مؤسسات مذکور کسب کنند.
در این میان، مؤسسه نور ابدی علاوه بر نشریات و مجلات مختلف کتاب هایی را ویژه کودکان به چاب رسانده است. این کتاب ها که به زبان ترکی آذری نوشته شده اند به سیره و زندگی ائمه عصمت و طهارت(ع) می پردازد.

مؤسسه نور ابدی در سال ۲۰۰۵ میلادی تأسیس شده و کماکان فعالیت خود را در حوزه های دینی ادامه می دهد. این نهاد همچنین اولین موسسه در جمهوری آذربایجان است که با موضوعات قرآنی کار می کند.
در نمایشگاه امسال کتابی با نام «ضیافت قرآنی» در این غرفه قرار دارد که در بخشی از آن به زندگی استاد راغب مصطفی غلوش، قاری مطرح فقید مصری پرداخته شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا