آذربایجاناخبارارمنستانایرانعمومیقره باغ

حزب اسلام آذربایجان: تنها راه آزادسازی سرزمین های اشغالی مقاومت است

حزب اسلام آذربایجان با صدور بیانیه ای حملات نیروهای ارمنی به مناطق غیر نظامی را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه حقایق خبری قفقاز، در بیانیه حزب اسلام آذربایجان چنین آمده است: «صبح امروز نیروهای اشغالگر ارمنی در امتداد خط مقدم جبهه، در پاسخ به حملات ارتش آذربایجان در اقدامی بزدلانه و غیر انسانی حملاتی بر علیه غیر نظامیان و افراد عادی انجام داده است. این جنایت ارتش اشغالگر ارمنستان منجر به  شهادت برخی افراد غیر نظامی و تخریب بسیاری از خانه ها شده است و این نقض فاحش قوانین بین المللی و بشر دوستانه محسوب می شود. بسیار مسرت بخش است که سربازان و افسران شجاع آذربایجان با آتش شدید از چند جهت، مواضع و استحکامات نظامی دشمن را تخریب کرده و موفق به دفع حمله دشمن شدند.

از زمان اشغال سرزمین های ما تا به امروز، حزب اسلام آذربایجان تنها راه آزاد سازی سرزمین های مقدس اشغالی ما را مقاومت و شکست دادن قاطعانه ارتش دشمن متجاوز عنوان کرده است.

پیروزی های غرور آفرین ارتش از روز اول جنگ، مایه مسرت و خوشحالی ما بوده و از خدا می خواهیم که به ارتش، مردم و آذربایجان ما کمک کند و هر چه زودتر شکوه پیروزی بر دشمن را به ما عطا نماید.

ما به عنوان حزب اسلام آذربایجان  آماده هستیم تا هر زمان و با صدها اسلامگرا در صفوف متحد و در کنار ارتش  به جبهه و میدان نبرد رفته و تا آخرین قطره خون خود با دشمن بجنگیم.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا