آذربایجاناخبارعمومیویژه

تکذیب تمدید بازداشت قطعی سرپرست حزب اسلام آذربایجان

تمدید مدت بازداشت قطعی سرپرست حزب اسلام جمهوری آذربایجان تکذیب شد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، خانم نورسته ابراهیم اوا، رییس شعبه بانوان حزب اسلام آذربایجان در گفتگو با برنامه «آچیق سوز» رادیو آذری برون مرزی تبریز گفت: براساس اطلاعی که از وکیل مدافع حاج الهام علی اف، سرپرست حزب اسلام دریافت کردیم، تمدید مدت بازداشت وی کذب است، هیچ حکم جدیدی برای تمدید این بازداشت غیرقانونی صادر نشده و باید حاج الهام علی اف همین روزها از بازداشتگاه آزاد شود.
خانم نورسته ابراهیم اوا تاکید کرد؛ بازداشت حاج الهام علی اف کاملا بی اساس بوده است و همانطور که وکیل مدافع وی نیز اعلام کرده، مدت همین بازداشت غیرقانونی نیز به پایان رسیده است و همه دینداران و مردم جمهوری آذربایجان بی صبرانه منتظر آزادی حاج الهام علی اف هستند.
رییس شعبه بانوان حزب اسلام آذربایجان افزود: حاج الهام علی اف، جوانی مومن و بااخلاق و الگو است و برغم جوانی، از پختگی و بصیرتی فراوان برخوردار است که بازداشت او به بهانه واهی و مدت اندکی پس از برگزاری مراسم با شکوه و پرازدحام میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در 14 فوریه گذشته در باکو تعجب و ناراحتی همگان را درپی داشت.
خانم نورسته ابراهیم اوا تاکید کرد؛ به هر حال با توجه به تکذیب تمدید مدت بازداشت غیرقانونی حاج الهام علی اف، جامعه انتظار دارد به سرعت به این بازداشت غیرقانونی پایان داده شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا