آذربایجاناخباراردبیلایرانعکسعمومیویژه

تقدیر و تشکر مردم حسینی اردبیل از مردم جمهوری آذربایجان در راهپیمایی ۲۲ بهمن / تصاویر

مراسم چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمن و اربعینشهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی

از ساعت ۱۰ صبح امروز همزمان با سراسر کشور در اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، روز ۲۲ بهمن امسال با توجه به اربعین شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به نام «حماسه حضور، عظمت ملت و تکریم سردار دل‌ها» نامگذاری شده بود، تجلی‌گاهی برای ادامه راه این شهید مجاهد جبهه مقاومت اسلامی توسط مردم انقلابی ایران و به ویژه اردبیل به حساب می آید.

 راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال هشدار جدی، عملی و قاطعی برای شیطان بزرگ بود که در آینده‌ای نه‌چندان دور و با عزم راسخ جبهه مقاومت اسلامی منجر به خروج اشغالگران آمریکایی از منطقه غرب آسیا خواهد شد. در این راهپیمایی مردم حسینی و انقلابی اردبیل از طرح موسوم به معامله قرن نیز اعلام انزجار کردند.

در راهپیمایی پرشور امسال، مردم شهید پرور اردبیل با در دست داشتن تصاویر و پوسترهای از شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به مقام شامخ این شهید بزرگوار و والامقام ابراز ارادت کردند. در تصاویر و پوسترهای اهالی مردم اردبیل همچنین تصاویری از زندانیان اسلامگرای جمهوری آذربایجان به همراه شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به نشانه حمایت و اعلام همبستگی با آنان به چشم می خورد.

همچنین در این راهپیمایی مردم ولایت مدار اردبیل از ابراز محبت و ارادت مردم جمهوری آذربایجان نسبت به شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی پس از شهادت ناجوانمردانه و بزدلانه وی توسط تروریستهای آمریکایی تقدیر و تشکر نمودند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا