آذربایجاناخبارعمومی

تضمین جمهوری آذربایجان به یوفا به خاطر بازیکن ارمنستانی آرسنال

دبیرکل فدراسیون فوتبال جمهوری آذربایجان، اطمینان خاطر داد هیچ مساله ای جان بازیکن ارمنستانی آرسنال را هنگام برگزاری فینال لیگ اروپا در باکو تهدید نمی کند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، زمانی که مسابقات مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا انجام گرفت و بعد مشخص شد در بازی نهایی این جام، تیم های آرسنال و چلسی باید در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان مقابل هم قرار گیرند، سخنانی بابت «هنریک مخیتاریان» بوجود آمد.
این بازیکن، لژیونر ارمنستانی توپچی ها به حساب می آید و به خاطر تنش های قدیم دو کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان بر سر اراضی قره باغ، جهت حضور او در باکو نگرانی به وجود آمده بود که الکان مامادوف، دبیرکل فدراسیون جمهوری آذربایجان نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.
وی اطمینان خاطر داد؛ هیچ خطری جان مخیتاریان را به هنگام حضورش به همراه آرسنال برای فینال لیگ اروپا در باکو تهدید نمی کند.
این مقام آذری به خبرنگار دیلی تلگراف گفت: مقام های دولتی ما به یوفا در این مورد ضمانت دادند. اطمینان داشته باشید هیچ مشکل امنیتی در این مورد وجود نخواهد داشت. ما همان زمان که آرسنال فینالیست شد، از طرف یوفا مورد سئوال واقع شدیم. مقام های دولتی تمام موانع احتمالی که برای سفر مخیتاریان ممکن بود، بوجود آید، را برطرف کردند. ما اطمینان دادیم که شرایط کاملا امنی را برای وی فراهم کنیم.
لازم به ذکر است؛ فینال لیگ اروپا قرار است در تاریخ ۲۹ مه(۸ خرداد ۹۸) در استادیوم فوتبال باکو میان دو تیم انگلیسی انجام شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا