آذربایجاناخبارایرانعمومیگرجستان

تشرف گروهی از طلاب کشور گرجستان به حرم مطهر رضوی

گروهی از طلاب کشور گرجستان به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از آستان نیوز، این گروه که شامل ۴۸ نفر از طلاب جامعه المصطفی کشور گرجستان بودند، ضمن تشرف به حرم مطهر رضوی و بهره مندی از فیض زیارت در برنامه های فرهنگی ویژه زائران آذری زبان که در رواق مبارکه دارالمرحمه برگزار شد، شرکت کردند.
بازدید از موزه مرکزی آستان قدس رضوی از دیگر برنامه هایی بود که برای این گروه از زائران حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده بود.
نیازی امیرخواه اُف، سرپرست این گروه در حاشیه تشرف به حرم مطهر رضوی گفت: بارگاه منور امام هشتم(ع) سرشار از نور و معنویت است که همه زائران از این معنویت بهره مند می شوند.
وی افزود: در این بارگاه مقدس هر روز کرامات بسیاری دیده می شود که این کرامات باید به طرق مختلف به زائران بازگو شود تا آن ها با اعتقاد قلبی بیشتری به این مکان معنوی مشرف شوند.
این طلبه گرجستانی با اشاره به تأثیر زیارت در زندگی انسان گفت: اگر زیارت به درستی صورت بگیرد تأثیرات بسیار خوب و مثبتی بر انسان می گذارد و کسی که به زیارت امام رضا(ع) یا دیگر ائمه معصومین(ع) مشرف می شود باید بعد از زیارت، تغییرات رفتاری در او ایجاد شده باشد.
امیرخواه اُف ابراز کرد: زیارت در واقع تجدید عهد زائر با امام است و حرم مطهر معصومین(ع) بهترین مکان برای توبه و انابه به درگاه خداوند است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا