آذربایجاناخبارایرانعمومی

تداوم همکاری های ورزشی ایران و جمهوری آذربایجان تا سال ۲۰۲۱ میلادی

وزیر جوانان و ورزش جمهوری آذربایجان تاکید کرد: ما مدیران ورزش همیشه سعی کردیم ورزش از سیاست جدا باشد و سیاست ورزش نیز، زندگی سالم، ورزش، پیروزی و صلح است.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، آزاد رحیم اف وزیر جوانان و ورزش جمهوری آذربایجان پس از نشست با دکتر سلطانی فر اظهار داشت: امروز رفاقت بین دو کشور دوست و برادر ایران و جمهوری آذربایجان در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

رحیم اف ادامه داد: معمولا ملاقات های رسمی ۱۵ تا ۲۰ دقیقه به طول می انجامد اما ما بیش از این زمان،  بحث و تبادل نظر کردیم چرا که حوزه ها و زمینه های خیلی زیادی برای همکاری بین دو کشور وجود دارد.

وزیر جوانان و ورزش جمهوری آذربایجان گفت: ارتقا یافتن روابط بین جوانان و سازمان های مردم نهاد و تشکیل تدارکات بین دو کشور برای طرفین مهم است.

وی با بیان اینکه برنامه های اجرایی در بخش ورزش و جوانان بین دو کشور وجود دارد تصریح کرد: پیشنهاد شد که این برنامه اجرایی تمدید و تا سال ۲۰۲۱ در این راستا همکاری های فی مابین ادامه یابد.

وزیر وزیر جوانان و ورزش جمهوری آذربایجان در پایان گفت: ما مدیران ورزش همیشه سعی کردیم  ورزش از سیاست جدا باشد و سیاست ورزش نیز، زندگی سالم، ورزش، پیروزی و صلح است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا