آذربایجاناخبارایرانعمومی

تحلیلگر آذربایجانی: خبر همکاری باکو با رژیم صهیونیستی در خرابکاری علیه ایران نادرست است

تحلیلگر برجسته آذربایجانی با نادرست دانستن خبر همکاری باکو با رژیم صهیونیستی در خرابکاری علیه ایران گفت: جمهوری آذربایجان هیچ گاه اجازه استفاده از اراضی اش را علیه ایران نمی دهد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، زرتشت علیزاده در گفتگو با سایت «آینا» در تحلیل تکذیبیه وزارت دفاع جمهوری آذربایجان برای رد خبری مبنی بر ثبت شدن استفاده هواپیماهای ناشناس از فضای جمهوری آذربایجان در ضربه زدن به ایران در رصد پایگاه راداری «کانتینر» روسیه گفت : « در رسانه های دنیا ادعا می شود که خرابکاری در سایت نطنز ایران را اسراییل مرتکب شده است. من فکر نمی کنم که این خرابکاری از خاک جمهوری آذربایجان شده باشد. باور دارم که جمهوری آذربایجان به هیچ روی ، اراضی خود را برای خرابکاری علیه ایران به اسراییل و آمریکا نمی دهد. اگر اجازه حاکمیت جمهوری آذربایجان نباشد، اسراییل هیچ گاه جسارت چنین اقدامی را نمی کند.»

زرتشت علیزاده افزود : « میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان جنگ اطلاعاتی به عنوان بخشی از جنگ عمومی موجود میان دو کشور جریان دارد. در این جنگ اطلاعاتی، ارامنه علیه جمهوری آذربایجان از هر دروغ و بهتانی که به عقلشان برسد، استفاده می کنند. متاسفانه در میان کسانی که از طرف جمهوری آذربایجان این جنگ اطلاعاتی را پیش می برند، شمار زیادی افراد بی سواد و غیرحرفه ای نیز وجود دارد و در نتیجه فعالیت آنها ، ارامنه در جنگ اطلاعاتی بر ما برتری دارند. بعید نمی دانم که این مورد اخیر نیز عملیات تخریبی اطلاعاتی روسیه – ارمنستان علیه جمهوری آذربایجان است.»
زرتشت علیزاده درباره روابط ایران و جمهوری آذربایجان نیز افزود: « صرف نظر از اینکه در ایران چه کسی رییس جمهوری باشد، مناسبات تهران – باکو تغییر نمی کند و بدون وقفه توسعه می یابد.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا