آذربایجاناخبارارمنستانعمومیقره باغقره باغ

تجمع اعتراض آمیز جمعی از فعالان سیاسی و اعضای جنبش آزادی قره باغ در مقابل سفارت آمریکا در باکو/تصاویر

جمعی از فعالان سیاسی و اعضای جنبش آزادی قره باغ با تجمع در مقابل سفارت آمریکا در باکو اعتراض خود را به سفر «باکوساکیان » رئیس جمهور خودخوانده قره باغ کوهستانی به آمریکا اعلام کردند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از پایگاه اینترنتی مدراتور.آذ،جمعی از فعالان سیاسی و اعضای جنبش آزادی قره باغ بعد ازظهر امروز با تجمع در مقابل سفارت آمریکا در باکو اعتراض خود را به سفر «باکوساکیان » رئیس جمهور خودخوانده قره باغ کوهستانی به آمریکا و برگزاری مراسم تبلیغی در آنجا را اعلام کردند.
تجمع کنندگان که تعداد آنها به بیست نفر می رسید اعلام کردند کشوری که از جدائی طلبی و اشغالگری حمایت می کند وجود سفارت اش در کشور ما لازم نیست.
تجمع کنندگان ضمن تاکید بر دفاع از حق و حقوق خود همچنین اعلام کردند آمریکایی که حق و حقوق ما را پایمال می کند سفارت اش به درد ما نمی خورد سفارت اش را جمع کند .
اضافه می شود چند روز پیش هم در اعتراض به سفر«باکوساکیان » به آمریکا وزارت امورخارجه جمهوری آذربایجان با احضار «روبرت اسکوتا » سفیر آمریکا درجمهوری آذربایجان یادداشت اعتراض دولت جمهوری آذربایجان به این اقدام مقامات آمریکایی را به وی تسلیم کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا