آذربایجاناخبارایرانعمومیویژه

تبلیغات آزادانه عوامل فرقه ضاله وهابی در جمهوری آذربایجان

در شرایطی که محدودیت های زیادی حتی برای فعالیت های خیریه و کمک رسانی دینداران شیعه در جمهوری آذربایجان اعمال شده است، عوامل فرقه ضاله وهابی و وابستگان رژیم سعودی به طور آزادانه به فعالیت خود در این کشور ادامه می دهند.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، در شرایطی که محدودیت های زیادی حتی برای فعالیت های خیریه و کمک رسانی دینداران شیعه در جمهوری آذربایجان اعمال شده است، عوامل فرقه ضاله وهابی و وابستگان رژیم سعودی، با آزادی تمام به تبلیغ رسانه ای افکار منجمد این فرقه و اهانت به مقدسات و عقاید مردم شیعه جمهوری آذربایجان ادامه می دهند.

خبرنگار کانال یوتیوبی «زمان توبه» که با تامین مالی از طرف رژیم سعودی در جمهوری آذربایجان فعالیت می کند، به طور مستمر و آزادانه به تهیه مصاحبه و گزارش در خیابان های باکو و سایر مناطق جمهوری آذربایجان، برای ایجاد شبهه در اذهان مردم در خصوص اعتقادات و باورهای اصیل اسلامی درباره ائمه اطهار (ع) و دعا و توسل و سایر عقاید شیعی می پردازد.
در کانال «زمان توبه» ضمن تقطیع نامناسب سخنرانی های روحانیون و مبلغان شیعه در جمهوری آذربایجان تلاش می شود با استفاده از کلیشه های تبلیغاتی و منطق متعلق به وهابی های عربستان سعودی، تعالیم و آموزه های اصیل اسلامی رد و آموزه های فرقه وهابی به اذهان عمومی تزریق شود.
کانال «زمان توبه» با اهانت به عقاید شیعی، تصاویری از برخی حرکت های اشتباه و عوامانه در عزاداری ها و زیارت اماکن مقدسه و نیز تصاویر فرقه های ضاله وابسته به انگلیس را که تحت نام شیعه فعالیت می کنند، پخش و به بهانه آن علیه تشیع اصیل سمپاشی می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا