آذربایجاناخبارارمنستانایرانعمومی

تبریک ولادت پیامبر اکرم (ص) از سوی حزب اسلام آذربایجان

حزب اسلام آذربایجان با صدور بیانیه ای ولادت نبی مکرم اسلام (ص) را به مسلمانان سراسر جهان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، در متن بیانیه حزب اسلام آذربایجان آمده است:

«ولادت آخرین پیامبری که خداوند به عنوان رحمت برای بشر فرستاده ،تولد اشرف مخلوقات، کسی که اسلام، کاملترین دین را برای بشر ابلاغ نموده و از هر لحاظ برای بشریت الگو می باشد و همچنین میلاد امام جعفر صادق (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بویژه مردم مسلمان آذربایجان تبریک می گوییم.

همچنین هفته وحدت را نیز که ماهیت فلسفی آن هدایت امت اسلام به سمت برادری و اتحاد می باشد، گرامی داشته و امیدواریم که از رهروان واقعی اسلام و اهل بیت (ع) باشیم.

 این روزها ارتش با شکوه آذربایجان پیروزی های گسترده ای در برابر اشغالگران ارمنی بدست می آورند. سربازان و افسران ما برای آزادی میهن جان خود را  فدا کرده  و آماده شهادت در این راه می باشند. ما از خداوند می خواهیم که شهیدان ما را بیامرزد و برای مجروحان آرزوی بهبودی و شفای عاجل را داریم.

در برخی از نقاط جهان دولی وجود دارند که به پیامبر گرامی اسلام توهین و سیاست نژادپرستی علیه اسلام را دنبال می کنند. این واقعیت که رئیس جمهور فرانسه از چنین اقداماتی را در کشور خود حمایت می کند این نکته را  نشان می دهد که برخی از  دولت ها و ملت ها هنوز هم دنباله رو سیاست های شیطان بوده و از این راه دست برنمی دارند. سیاست های اسلام هراسی این کشورها  ثابت می کند که وضعیت زوال اخلاقی در این کشورها به حد اعلی رسیده است. اسلامی که  بشریت را به سمت جاودانگی سوق و هدایت می دهد.

ما یکبار دیگر این عید مهم را به مردم عزیز خود تبریک گفته  و از خداوند می خواهیم که در اسرع وقت موانع آزادی مناطق اشغالی پیروزی تاریخی و ابدی  ارتش و ملت آذربایجان را بر فاشیسم ارمنستان عنایت فرماید.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا