آذربایجاناخبارعمومیقره باغقره باغ

تاکید حزب اسلام آذربایجان بر آزادی سرزمین های اسلامی از دست اشغالگران

حزب اسلام جمهوری آذربایجان با انتشار بیانیه ای بمناسبت روز جهانی قدس بر مبارزه با ظلم و تجاوز و هرگونه اشغالگری تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از پایگاه خبری فاکت خبر، در بیانیه حزب اسلام آذربایجان آمده؛ همه مسلمانان و آزادگان جهان باید بر مبارز خود با هرگونه ظلم و تجاوز و اشغالگری ادامه دهند.

این بیانیه می افزاید؛ ما اسلام گرایان در روز قدس، خواستار پایان دادن به اشغال سرزمین های اسلامی از جمله، فلسطین، عراق، افغانستان، سوریه، لبنان، بحرین، یمن، کشمیر و اراضی اشغالی جمهوری آذربایجان هستیم و قاطعانه سیاست نسل کشی و پاکسازی قومی را از سوی رژیم صهیونیستی، ارمنستان و کشورهای استثمارگر از جمله آمریکا، که از این رژیم های اشغالگر، علیه مردم مسلمان حمایت می کند، محکوم می کنیم.
حزب اسلام آذربایجان تاکید داشته؛ ما معتقدیم یک رژیم اشغالگر نمی تواند با دولت یک کشور که مردم آن مسلمان هستند و سرزمین آن نیز مورد اشغال قرار گرفته روابط دیپلماتیک برقرار کند.

ما با همبستگی و وحدت خود سرزمین های مسلمانان از جمله قره باغ که بخش جدایی ناپذیر از خاک جمهوری آذربایجان است را آزاد خواهیم کرد و قسم یاد می کنیم که پاسخ جنایتکاران را داده و با دوستان خدا دوست و با دشمنان خدا دشمن خواهیم بود.

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا