آذربایجاناخباراردبیلارمنستانایرانعمومیقره باغقره باغویژه

بیانیه علما، روحانیون، مادحین و هیئات مذهبی استان اردبیل در محکومیت کشتار مسلمانان برده آذربایجان

علما، روحانیون، مادحین و هیئات مذهبی اردبیل با انتشار بیانیه ای کشتار مسلمانان غیر نظامی و موشک باران شهرهای آذربایجان را به شدت محکوم کرده و خواستار توقف سریع این جنایات شدند.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، متن بیانیه علما، روحانیون، مادحین و هیئات مذهبی اردبیل به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ لَئِنْ قُتِلْتُمْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَوْ مُتُّمْ لَمَغْفِرَةٌ مِنَ اللَّهِ وَ رَحْمَةٌ خَیرٌ مِمَّا یجْمَعُونَ»

و اگر در راه خدا کشته شوید یا بمیرید، قطعاً آمرزش خدا و رحمت او از آن چه جمع می‌کنند بهتر است.

متاسفانه باردیگر دست جنایتکار اشغالگران این بار از سوی کشور ارمنستان از آستین رژیم غاصب صهیونیست و شیطان بزرگ آمریکا، بیرون آمده و مردم بی دفاع و مظلوم را مورد هدف کینه و نفرت خویش قرار دادند.

ما علما، روحانیون مادحین و هیئات مذهبی و جامعه قرآنی استان اردبیل به اقتضای وظیفه انسانی، دینی و انقلابی و به تاسی از نماینده ولی فقیه در استان حضرت آیت الله عاملی حمله موشکی ارمنستان به شهر برده و سایر شهرهای این کشور مسلمان را که ده ها نفر شهید و زخمی از غیر نظامیان بر جای گذاشت را به شدت محکوم کرده و ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدار و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان، مجدداً تاکید می‌کنیم حمله به شهرها و مردم بیگناه خلاف همه موازین حقوقی و هنجارهای شناخته شده بین المللی و در زمره جنایات جنگی است که بایستی ضمن توجه جدی سازمان ملل به این امر ظالمانه، هر چه سریع تر این کشتار و جنایت باید متوقف شود.

به امید روزی که قدرت الهی با تایید جوانان مسلمان و معتقد آذربایجان که به مکتب حماسه ساز حسینی تاسی نموده اند انتقام این شهدا را گرفته و بر دلهای داغدیده امت اسلامی التیام بخشد. انشالله

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا