آذربایجاناخباراردبیلارمنستانایرانعمومیقره باغقره باغویژه

بیانیه شورای فرهنگی، تشکل ها و بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در محکومیت تصمیم دولت ارمنستان برای ایجاد سفارت در سرزمین های فلسطین اشغالی

شورای فرهنگی، تشکل ها و بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در هشدار به دولت اشغال گر و فریب خورده ارمنستان برای توسعه ارتباط با رژیم اشغال گر قدس بیانیه ای را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از سایت دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل، متن بیانیه شورای فرهنگی، تشکل ها و بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی

در حالیکه افکار عمومی دنیا به شدت سرگرم موضوع شیوع ویروس کرونا هست. دولت اشغال گر و فریب خورده ارمنستان در حال ابتلا کردن خود به بیماری مهلک ارتباط با رژیم غاصب صهیونیستی و آلوده کردن منطقه با حضور این رژیم کودک کش و خون آشام است.  دولت حاکم ارمنستان با تصمیم راه اندازی سفارت در سرزمین های اشغالی فلسطین در مسیر دشمنی با امت اسلامی و برخلاف منافع و مصالح همسایگان خود و به ویژه جمهوری اسلامی ایران گام بر می دارد. پر واضح است که رژیم نامشروع و پرنیرنگ صهیونیستی با هردو مهره آذربایجان و ارمنستان به نفع خود بازی می کند. شکی نیست که رابطه این دو کشور با رژیم صهیونیستی یک رابطه دو سر باخت برای آنهاست و رژیم صهیونیستی غاصب جز بهره کشی از تخاصم دو کشور به نفع خود و کسب مشروعیت هیچ بهره ای برای آنان ندارد. هر دو کشور با فرو رفتن در باتلاق کثیف منافع صهیونیست ها بیش از پیش بر تعمیق و گسترش بحران در کشور خود می پردازند.

ما به دولت حاکم ارمنستان هشدار می دهیم، با برقراری ارتباط با غده چرکین استعمار در سرزمین های اسلامی، آینده و هویت خود را بیش از پیش به خطر نیندازد. دولت اشغال گر ارمنستان با اشغال خاک قره باغ که پاره تن سرزمین های اسلامی است تاکنون به اندازه کافی مورد نفرت امت مسلمان و مردم ایران قرار گرفته است و اقدامات بسیار ناسنجیده این دولت سرنوشت شومی را برای آن رقم خواهد زد. سوال اساسی از دولت حاکم ارمنستان این است که با کدام منطقی بیش از پیش کشور خود را در بن بست ژئوپلیتیکی قرار می دهید؟ بهتر است بیش از این دنبال ماجراجویی در منطقه  نباشید که در این صورت روی آرامش را هرگز نخواهید دید. حرکت شما بر خلاف منافع و مصالح تاریخی خود و همسایه بزرگی همچون ایران پیامدهای بسیار زیانباری بر کشور ارمنستان تحمیل خواهد کرد و ملت مسلمان و انقلابی ایران شما را بی پاسخ نخواهد گذاشت. توصیه ما این است که همه همسایگان را به دشمن خود تبدیل نکنید و در سیاست خود تجدید نظر کنید.

 شورای فرهنگی، تشکل ها و بسیج اساتید دانشگاه آزاد  اسلامی اردبیل

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا