آذربایجاناخبارعمومی

بکارگیری نیروهای ژاندارمری برای تشدید قرنطینه در جمهوری آذربایجان

ستاد ویژه مقابله با شیوع ویروس کرونا در دولت جمهوری آذربایجان، نیروهای ژاندارمری را برای اجرای بهتر و شدیدتر تدابیر مربوط به قرنطینه شهروندان به یاری طلبید.

  به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از واحد مطبوعاتی وزارت کشور جمهوری آذربایجان، ژاندارمری این  کشور  به همراه پلیس در اجرای تدابیر رژیم ویژه قرنطینه با هدف مقابله با شیوع کرونا ویروس، مشارکت خواهد داشت.

ستاد ویژه هیات جمهوری آذربایجان برای مقابله با ویروس کرونا از ابتدای هفته تدابیر مربوط به  قرنطینه در این کشور را تشدید  کرده و در قالب آن تردد بین شهری تمامی وسایل نقلیه به غیر از آمبولانس ها، خودروهای امدادی، کشاورزی و حامل مواد سوختی و مصرفی ممنوع شده است.

فعالیت ناوگان متروی شهری باکو پایتخت جمهوری آذربایجان نیز به پنج ساعت در روز محدود و حضور مردم در پارک ها و سایر اماکن تفریحی ممنوع اعلام شده است.

در حال حاضر تمامی دانشگاه و مدارس، مراکز علمی و فرهنگی و اغلب ادارات دولتی جمهوری آذربایجان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل هستند.

به گزارش ستاد عملیاتی ویژه هیات دولت جمهوری آذربایجان تاکنون ۲۷۳ نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که ۲۶ نفر از آنها درمان و ۴ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

همچنین در حال حاضر چهار هزار و ۸۰۵ نفر در جمهوری آذربایجان در رابطه  با ویروس کرونا  در قرنطینه به سر میبرند .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا