آذربایجاناخبارایرانروسیهعمومی

برگزاری کنفرانس بین‌المللی «امام خمینی و انقلاب اسلامی در رسانه‌های دنیای اسلام و جهان» در مسکو

کنفرانس بین‌المللی «امام خمینی و انقلاب اسلامی در رسانه‌های دنیای اسلام و جهان» به مناسبت سی و‌یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با حضور اندیشمندان و صاحب نظران ایرانی و خارجی در مسکو برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از ایکنا، در این کنفرانس شخصیت‌هایی از ایران، روسیه، ترکیه، جمهوری آذربایجان و آلمان درباره شخصیت امام و جایگاه انقلاب اسلامی در رسانه‌های دنیای اسلام و جهان به سخنرانی پرداختند.

حاج صباح‌الدین ترک یلماز، نورالدین شیرین، اورهان ممدوف، حاج زیا ترک یلماز، مهدی نعلبندی، سامد پاشا، حجت‌الاسلام سید‌منصور طهماسبی و همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین صابر اکبری جدی نماینده مقام معظم رهبری در روسیه از شخصیت‌های برجسته در کنفرانس بودند.

مهدی نعلبندی طی سخنانی با اشاره به اهمیت فضای مجازی در بیانات رهبری به توصیف شخصیت امام خمینی(ره) در رسانه‌های اسلام و جهان پرداخت و بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: «اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم، رئیس فضای مجازی کشور می‌شدم. رایانه‌ها و فضای مجازی و سایبری که الان در اختیار شماست، اگر بتوانید اینها را یاد بگیرید می‌توانید یک کلمه حرف درست خودتان را به هزاران مستمعی که شما را نمی‌شناسند برسانید، این فرصت فوق العاده‌ایست مبادا این فرصت را ضایع کنید که اگر ضایع شد خداوند متعال از من و شما روز قیامت سؤال خواهد کرد».

پخش کلیپ «مکتب امام خمینی» از دیگر برنامه‌های کنفرانس مسکو بود و این کنفرانس دیروز، ۱۴ خرداد ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به وقت مسکو به صورت آنلاین و از طریق نرم‌افزار «زوم» برگزار شد و دو ساعت و نیم ادامه داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا