آذربایجاناخبارایرانعمومی

برگزاری همایش جهانی مسوولان امور دینی با حضور ایران در باکو

همایش بین المللی مسوولان امور دینی با شرکت روحانیون، دانشمندان و دولتمردان شماری از کشورهای جهان در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، در این همایش دو روزه که از فردا ۲۳ آبان ماه آغاز می شود، برخی از مسوولان امور فرهنگی و دینی از جمهوری اسلامی ایران نیز شرکت خواهند داشت.

ابوذر ابراهیمی ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به دعوت رسمی شیخ الاسلام الله شکور پاشازاده، رییس اداره مسلمانان قفقاز و علی احمداف، معاون اول نخست وزیر جمهوری آذربایجان برای شرکت و سخنرانی در همایش بین المللی مسوولان امور دینی جهان روز چهارشنبه وارد باکو شد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در فرودگاه بین المللی حیدر علی اف از سوی جواد جهانگیرزاده، سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان، اصغر فارسی، رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران، معاونان اداره مسلمانان قفقاز و مسوولان نهادهای جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان مورد استقبال قرار گرفت.

ابراهیمی علاوه بر حضور و سخنرانی در همایش بین المللی مسوولان امور دینی با تعدادی از رهبران و شخصیت های فرهنگی و مذهبی و نمایندگان کشورهای مختلف حاضر در این اجلاس دیدار و درباره  اهمیت گفت و گوهای فرهنگی بین المللی و بین ادیان تاکید خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا