آذربایجاناخبارارمنستانعمومیقره باغقره باغ

برگزاری دعای توسل در امام زاده ابراهیم (ع) گنجه برای آزادی قره باغ 

حجت الاسلام حاج ایلقار ابراهیم اوغلو، از روحانیون فعال جمهوری آذربایجان  برای پیروزی مردم این کشور در آزادسازی قره باغ دعای توسل در امام زاده ابراهیم (ع) گنجه، که به شهر امام حسین(ع) در جمهوری آذربایجان شهرت دارد، برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، دعای توسل برای آزادی قره باغ در امام زاده ابراهیم (ع) شب چهارشبنه بطور زنده از صفحه فیسبوک حاج ایلقار ابراهیم اوغلو شد.  

حجت الاسلام ایلقار ابراهیم اوغلو در ابتدای دعای توسل در امام زاده ابراهیم (ع) شهر گنجه، تاکید کرد مردم جمهوری آذربایجان برای آزادی وطن خود شهید می دهند و بنا بر تعالیم پیامبر اعظم(ص) و ائمه اطهار (ع) در هر جامعه ای که در راه خدا شهید تقدیم می کند، بیداری وجود دارد.

رهبر جمعیت دینی جمعه همچنین ضمن دعا برای آزادی سرزمین های اشغالی جمهوری آذربایجان، از خداوند متعال مسألت کرد زندگی به سبکی خداپسندانه و امنیت و آسایش را برای مردم جمهوری آذربایجان نصیب کند.

حاج ایلقار ابراهیم اوغلو همچنین برطرف شدن بلای کرونا و رفع مشکلات تحصیلی و گشایش مساجد و رفاه و تعالی را برای عموم مسلمانان و مردم جمهوری آذربایجان از خداوند متعال مسألت کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا