اخبارایرانروسیهعمومی

برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر با حضور ایران در جمهوری تاتارستان روسیه

سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر «فضا و دیالوگ بوئینسک۲۰۱۹» در کازان پایتخت جمهوری تاتارستان روسیه در حالی از امروز یکشنبه آغاز شده است که در آن تنها یک اثر ایرانی با عنوان «وخداوند درون یک مرد دو قلب قرار نداد» به کارگردانی اکبر صادقی و تهیه کنندگی اتابک نادر به نمایش در می آید.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، اتابک نادر که سرپرستی این گروه نمایشی را برعهده دارد، اعلام کرد: ایران برای نخستین بار است که در جشنواره بین‌المللی «فضا و دیالوگ بوئینسک۲۰۱۹» شرکت می کند.
سومین جشنواره بین المللی «فضا و دیالوگ بوئینسک ۲۰۱۹ » از ۱۱ تا ۲۰ می ( ۲۱ تا ۳۰ اردیبهشت ) برگزار می شود و هنرمندان نزدیک به ۲۰ کشور در این جشنواره حضور دارند.
به گفته اتابک نادر، این جشنواره که در قالب یک بازار جهانی تئاتر فعالیت می کند هر ساله میزبان کارگردانان و تهیه کنندگانی از سراسر جهان است و آنها آثار یکدیگر را می بینند و درباره آن به تبادل نظر می پردازند.
سرپرست گروه بازیگران نمایش «وخداوند درون یک مرد دو قلب قرار نداد» خاطرنشان کرد: این نمایش در جشنواره فجر دو سال پیش شرکت کرد و در جشنواره کازان نیز از طریق دبیرخانه این جشنواره دعوت شده است.
نمایش «وخداوند درون یک مرد دو قلب قرار نداد» در دو اجرا، روزهای ۱۵ و ۱۶ ماه می جاری (چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری) به ترتیب در تئاتر نمایشگاه دولتی بوئینسک و خانه فرهنگی ولسوالی روی صحنه خواهد رفت.
پریسا صدائی آذر، ندا امامی و اکبر صادقی بازیگران این نمایش هستند.

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا