آذربایجاناخبارعمومی

باکو صدور مجوز کسب و کار برای اتباع خارجی را تسهیل کرد

رییس اداره امور مهاجرت جمهوری آذربایجان گفت که برای توسعه فعالیت کارآفرینان خارجی و رفع موانع سرمایه گذاری، روند صدور مجوز کسب و کار برای اتباع خارجی در این کشور تسهیل شده است.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،بر اساس گزارش روز شنبه اداره امور مهاجرت جمهوری آذربایجان، «وصال حسین اف» در دیدار با سفیر ایتالیا در باکو افزود: اقدامات در زمینه اصلاح و ساده سازی قوانین برای تسهیل سفر اتباع خارجی به جمهوری آذربایجان ادامه دارد.
«الهام علی اف» رییس جمهوری آذربایجان پس از پیروزی در انتخابات ۲۲ فروردین ماه و در جریان تعیین کابینه جدید، رییس سازمان امور مهاجرت را تغییر و بر اصلاح امور در این اداره تاکید کرد.
وی از فعالیت این نهاد دولتی ناراضی بود و تاکید داشت که فعالیت این نهاد باید شفاف و به دور از فساد و رشوه خواری باشد.
رییس اداره مهاجرت جمهوری آذربایجان، امروز در دیدار با اعضای شورای مدیران اتاق بازرگانی آمریکا ، بهبود فضای کسب و کار و توسعه فعالیت های کارآفرینی در جمهوری آذربایجان را مهم ارزیابی کرد و گفت : اقدامات جدیدی از سوی این اداره برای افزایش شفافیت در حال انجام است.
حسین اف افزود: اداره امور مهاجرت برای رفع سریع مشکلات کارآفرینان اقدامات لازم را انجام می دهد و مصمم به تقویت روابط با نمایندگان محافل کاری خارجی است.

منبع:ایرنا

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا