آذربایجاناخبارایرانعمومی

بازگشایی نمایشگاه بین المللی کشاورزی باکو با حضور ایران

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی و محصولات غذایی جمهوری آذربایجان با حضور ۳۱ کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران در سالن نمایشگاه بین المللی باکو گشایش یافت.

 به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، بیش از ۴۰۰ شرکت از ۳۱ کشور جهان از جمله چند شرکت ایرانی توانمندی های خود در حوزه های کشاورزی مختلف و صنایع مواد غذایی را در نمایشگاه باکو به دید نمایش گذاشتند.
جلیل هاشمی یکی از فعالان اقتصادی کشورمان در حوزه تولید تراکتور و ماشین آلات کشاورزی که در نمایشگاه باکو حضور دارد، گفت: با توجه به اهمیت بخش کشاورزی در جمهوری آذربایجان، در سال گذشته نمایندگی خود را در جمهوری آذربایجان با هدف صادرات تراکتور و سایر ماشین آلات کشاورزی تولید ایران به این کشور و سایر کشورهای منطقه، دایر کردیم.
«غلامحسین خلیلی میلانی» مدیر عامل شرکت میلان کالا پلاست از دیگر تولید کننده ایرانی نیز هدف از حضور در نمایشگاه بین المللی باکو را بازاریابی عنوان کرد و گفت: بدون توجه به امور بازاریابی تولید و صادر کننده نمی تواند موفق شود.
وی محصولات تولید پلاستیک کشورمان را از نظر کیفیت و قیمت قابل رقابت در منطقه خواند و افزود: حضور تولید و صادر کنندگان ایرانی در این چنین نمایشگاه ها برای معرفی محصولات کشورمان الزامی است و باید در زمینه بازاریابی بیشتر تلاش کرد.
در این نمایشگاه بین المللی علاوه بر ماشین آلات کشاورزی، تجهیزات مورد نیاز برای امور آبیاری و آبرسانی، گلخانه ای، دامداری، خوراک دامی، بذرها، دستگاههای آزمایشگاهی کشاورزی، داروهای دامپزشکی و انواع محصولات کشاورزی به دید نمایش گذاشته شده است.
این نمایشگاه تا ۱۷ ماه می ( برابر ۲۷ اردیبهشت) ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا