آذربایجاناخبارعمومینارداران

بازداشت عضو «جنبش اتحاد مسلمانان» جمهوری آذربایجان

در مورخ 13 مارس ( جمعه 23 اسفند ) الوین مروت اوغلو، عضو «جنبش اتحاد مسلمانان» جمهوری آذربایجان از سوی اداره مبارزه با جرایم جنایی وزارت کشور دستگیر شده است.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از راکورس تی وی، بنا بر اظهارات بستگان الوین مروت اوغلو وی ساعت 1 ظهر روز جمعه 13 مارس زمانی که قصد داشته به مسجد برود در میانه راه ناپدید و از وی هیچ گونه اطلاعاتی در دست نبود و تلاش های آن ها جهت کسب اطلاعات از ارگان های دولیت بی نتیجه بوده است.
شایان ذکر است که برادر الوین در تاریخ 14 مارس (شنبه 24 اسفند) به اداره مبارزه با جرایم جنایی مراجعه کرده و در این زمینه هیچ اطلاعاتی به ایشان داده نشده است.
گفتنی است، پیش تر نیز الوین مروت اوغلو  زمانیکه قصد داشت از روسیه وارد خاک جمهوری آذربایجان شود از سوی نیروهای امنیتی در فرودگاه حیدر علی اف دستگیر بود.
بستگان وی معتقدند که الوین به دلیل سروده های اخیرش در مورد حاج طالع باقر زاده رهبر محبوس «جنبش اتحاد مسلمانان» جمهوری آذربایجان دستگیر شده است.

لازم به ذکر است وی اخیرا اشعاری با نام «برادر آزاد» در تمجید از حاج طالع باقرزاده سروده و در شبکه های اجتماعی منتشر نموده بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا