آذربایجاناخبارایرانعمومی

بازتاب حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکایی عین الاسد در رسانه های جمهوری آذربایجان

حمله موشکی بامداد چهارشنبه  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق بازتاب گسترده در رسانه های جمهوری آذربایجان داشت.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، اغلب رسانه های جمهوری آذربایجان در رابطه با این رویداد فرمایشات حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی را منعکس کرده اند مبنی بر این که ما شب گذشته با حمله موشکی به صورت آنها (آمریکایی ها) سیلی زدیم.

پایگاه  خبری سلام نیوز در همین ارتباط در گزارش خود نوشت : رهبر ایران امروز به مناسبت قیام مردم قم (۱۹ دی ۱۳۵۶) از شهید سردار سلیمانی به خاطر شجاعت، ایمان و تدبیر سیاسی قدردانی کردند.

این پایگاه افزود، آیت الله خامنه ای فرمودند که شهادت سلیمانی زنده و بیدار بودن انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت.

سلام نیوز افزود: رهبر عالی ایران با اشاره به حمله موشکی به پایگاه آمریکا در عراق گفت که پاسخ اصلی به جنایات آمریکا اخراج  آنها از منطقه است.

پایگاه مزبور ادامه داد، آیت الله خامنه ای آمریکا و رژیم صهیونیستی و نظام هژمونی را دشمن عمده ایران عنوان کرد و گفت که هر یک از شهروندان ایرانی باید دشمن را بشناسد و نباید در این زمینه اشتباه کنند.

خبرگزاری آپا جمهوری آذربایجان نیز در گزارشی با اشاره به اقدام نظامی ایران علیه پایگاه آمریکا در عراق نوشت: رهبر ایران اعلام کرد که اقدامات در این زمینه ادامه خواهد یافت.

این منبع خبری خاطر نشان کرد، جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به ترور و شهادت قاسم سلیمانی عملیات حمله  موشکی به پایگاه آمریکا انجام داده است.

خبرگزاری ترند جمهوری آذربایجان هم در گزارشی به نقل از حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران نوشت: ایران آمریکا را از منطقه اخراج خواهد کرد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا