آذربایجاناخبارعمومی

ایلقار ابراهیم اوغلو: سازش امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی “رذالت قرن” است

رهبر «جمعیت دینی جمعه» جمهوری آذربایجان، سازش امارات و بحرین با توطئه و خواسته ترامپ برای برقراری رابطه با رژیم اشغالگر صهیونیستی را “رذالت قرن” توصیف کرد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، حاج ایلقار ابراهیم اوغلو در مراسم هفتم شهدای عاشورا گفت: « بر اثر موافقت امارات با تن دادن به رذالت قرن، طی ده روز چنان آنها را به وضعیت پست و حقارت باری رساندند که حتی قراردادهای فروش تسلیحاتشان به آنها را نیز لغو کردند و گفتند شما در آن حد نیستید و ما باید وضعیت شما را مدیریت کنیم. »

رهبر جمعیت دینی جمعه با اشاره به مراسم جشن و پایکوبی و شادمانی و رقص اعراب سازشکار اماراتی و بحرینی در زیر صدای ترانه های صهیونیست ها گفت: « شما چه چیزی را جشن گرفته اید؟ رذالت و حقارت خود را جشن گرفته اید؟  آیا جشن گرفته اید و زیر صدای ترانه های صهیونیست ها برای این می رقصید که صدها میلیون نفر را به این رذالت انداخته اید؟ آیا فلسطین آزاد شده است؟ آیا قدس و غزه آزاد شده است؟ آیا اسرای فلسطینی آزاد شده اند؟ چه چیزی را جشن گرفته اید؟ نوکری برای ترامپیسم را در آستانه انتخابات ترامپ جشن گرفته اید؟ این سه حکومت امارات و بحرین و سعودی چه حقی دارند که امت به این بزرگی را به وضعیت رذالت می کشانند؟ »

حاج ایلقار ابراهیم اوغلو افزود: « رقص و بالا و پایین پریدن اماراتی ها در زیر صدای ترانه های صهیونیست ها منظره ای نمادین از رذالت و حقارت بود. صهیونیست ها سفارش این رذالت را داده بودند و خودشان ترانه اش را هم سفارش دادند. با پول و هزینه امارات و اعراب، آنها را به این وضعیت رذالت انداخته اند. همانند واقعه عاشورا، کسانی که از ایمان دور می شوند و از ولایت امام حسین (ع) و ولایت پیامبر عظیم الشأن خارج می شوند، خود را ذلیل و خوار می کنند. هر کس از ولایت امام حسین (ع) که همان ولایت پیامبر عظیم الشأن و ولایت الله است، دور شود، به همان وضعیت رذیلانه دچار می شود.  در روزگار ما نیز پذیرش منصب ولایت همان پذیرش ولایت پیامبر و اهل بیت پاکش و ولایت الله است که خداوند ثبات قدم در این مسیر را نصیب همه ما بکند ان شاء الله.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا