آذربایجاناخبارنارداران

انتقال عباس حسین به سلول انفرادی

طی اخبار منتشر شده، روزانه وضعیت نابسامان دینداران در جمهوری آذربایجان به شکل متفاوتی تشدید می یابد.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از اسلام آذری، عباس حسین اف یکی از ساکنان قصبه نارداران که در خصوص عملیات امنیتی 26 نوامبر سال گذشته بازداشت و زندانی شده بود، به سلول انفرادی منتقل شده است.
سایت “اسلامین سسی” در این باره اظهارات “فاریز نامازلی” وکیل مدافع این زندانی دیندار در خصوص بی گناه منتقل شدن وی به سلول را اعلام داشته است.
نامازلی در باره آخرین وضعیت موکل خویش بیان داشته است: طی حکمی حسین اف به مدت 5 روز قبل از برگزاری جلسه دادگاه در سلول انفرادی خواهد بود.
به گفته این وکیل، طبق سیاست های همیشگی، رئیس زندان، از بیان آشکار علت انتقال محکومان به سلول انفرادی قبل از جلسه دادگاه، امتناء می ورزد.
طبق این خبر منتشر شده از سوی رسانه های منطقه، شیعیان آذربایجان هر یک به بهانه های مختلف و واهی در بازداشت به سر برده و هر یک به طریقی مورد شکنجه قرار می گیرند.
خاطر نشان می کنیم، طی عملیات امنیتی که از سوی پلیس آذربایجان در سال گذشته روز 26 نوامبر انجام گرفت، جمعی از حاضران شرکت کننده در مراسم دینی در یک مسجد نارداران، مورد حمله قرار گرفتند و 4 فعال دینی نیز به شهادت رسید.
گفتنی است، در این عملیات حاج طالع باقراف رئیس جنبش مسلمانان نیز به همراه ده ها تن دیگر تا به امروز در زندان به سر می برند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا