آذربایجاناخبارایرانعمومیقره باغقره باغ

امام جمعه جلفا: مقاومت عاشورائی راه آزادی قره باغ است

پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام والمسلمین سالار سنجری امام جمعه منطقه آزاد ارس، جلفا در صفحه اینستاگرامی خود با انتشار تصویری با عنوان قره باغ آزاد خواهد شد نوشت: مقاومت عاشورائی راه آزادی قره باغ است.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام والمسلمین سالار سنجری، امام جمعه منطقه آزاد ارس، جلفا در صفحه اینستاگرامی خود با انتشار تصویری با عنوان قره باغ آزاد خواهد شد نوشت: مقاومت عاشورائی راه آزادی قره باغ است.

وی گفت: قره باغ امروز دچار فتنه بوده و این فتنه با مذاکره قابل حل نیست.
امام جمعه منطقه آزاد ارس، جلفا اضافه کرد: حکومت آذربایجان و کشور ارمنستان برای قدرت نمایی با کشور های خارجی رابطه دوستانه برقرار کرده و در صورتی که فتنه قره باغ حل شود ارمنستان از روسیه و آذربایجان از آمریکا جدا می شوند لذا گردن کلفتان استکباری به دلیل منافع خود مایل به حل فتنه قره باغ نیستند.
حجت الاسلام والمسلمین  سنجری با انتقاد از پیشنهاد برگزاری رفراندوم در قره باغ بیان کرد: این یک پیشنهاد مضحک است. همانطور که باکو خاک آذربایجان بوده قره باغ نیز جزئی از خاک آذربایجان است و از این کشور جدا نمی شود.
خطیب جمعه شهر جلفا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هر کسی که برای خاک قره باغ جان دهد شهید است، تصریح کرد: مقاومت، غیرت و شجاعت راه آزادی قره باغ است. سیاست مداران آذربایجانی به جای برگزاری جشنواره موسیقی جاز در ایام محرم و صفر در این کشور با گسترش فرهنگ عاشورایی راه آزادی قره باغ را هموار نمایند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا