آذربایجاناخبارایرانعمومی

امام جمعه تبریز : ۲۲ بهمن روز رهایی از استکبار جهانی است

حجت الاسلام آل هاشم در خطبه های نماز جمعه تبریز گفت: ۲۲ بهمن روز رهایی از استکبار، نمایش پویایی و زنده بودن انقلاب را به رخ جهانیان خواهیم کشید.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، حجت الاسلام آل هاشم در بخشی از خطبه های نماز جمعه تبریز ضمن گرامیداشت دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی به مثابه پیروزی حق بر باطل است و از مصادیق تغییرناپذیری سنت الهی است.

خطیب جمعه تبریز تاکید کرد: پیروزی حق بر باطل فقط با حق شناسی و حق پذیری جامعه محقق می‌شود.

وی ادامه داد: هر انقلابی که بر مبنای حق باشد، دارای ارکانی است که مهترین ارکان رهبر، هسته وفادار به آن انقلاب و میدان انقلابی گری است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی به نقش ویژه رهبری انقلاب تاکید کرده و گفت: اگر امام(ره) نبودند مردم برای انقلاب به صحنه نمی آمدند و اگر هم می آمدند در میانه راه برمی گشتند.

وی بیان داشت: پرچم این انقلاب با دوری از سازش کاری به دست صاحب اصلی خود(امام زمان) می رسد.

وی با روز ۲۲ بهمن اشاره کرده و بیان داشت: ۲۲ بهمن روز رهایی از استکبار، نمایش پویایی و زنده بودن انقلاب را به رخ جهانیان خواهیم کشید.

خطیب جمعه تبریز بی تاکید بر اینکه ۲۲ بهمن روز وحدت و همبستگی است، گفت: همزمانی ۲۲ بهمن با مراسم چهلم شهید سلیمانی می تواند انگیزه مضاعف به مردم ایجاد کند.

حجت الاسلام آل هاشم اذعان کرد: مشکلات اقتصادی و معیشتی در داخل داریم، اما هر کس که امنیت و اقتدار ایران را دوست دارد باید در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن شرکت کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا