آذربایجاناخبارایرانعمومیقره باغناردارانویژه

امام جمعه اهل سنت شهر حسین آباد: شهدای نارداران مظهر ایستادگی و ارزش های دینی در آذربایجان شدند

حاج ‌ماموستا عبدالسلام محمدی امام جمعه اهل سنت شهر حسین آباد اظهار داشتند شهدای نارداران با ایستادگی و استقامت بر آموزه های دینی مظهر ایستادگی و ارزش های دینی در آذربایجان شدند.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز ،حاج‌ ماموستا عبدالسلام محمدی امام جمعه اهل سنت شهر حسین آباد که در مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهدای نارداران سخنرانی می کردند بر اهمیت حمایت از مسلمانان جمهوری آذربایجان تاکید کردند.

ایشان گفتند: ملت مسلمان و مظلوم آذربایجان امروزه جهت احیای فرهنگ اسلامی و رعایت شئونات دینی و مراسمات مذهبی در فشار سخت حکومت لائیک هستند در حالیکه میدان تبلیغات برای تفکرهای ضد دینی و ارزشی همچون بهاییت، وهابیت  و آتیست ها در این کشور مسلمان با سرمایه گزاری و دخالت مستقیم رژیم کودک کش صهیونیزمی و سرویس های جاسوسی غرب در حال جولان و تبلیغات بوده و با کمک منابع مادی ومعنوی آن ها حکومت لائیک آذربایجان در صدد بایکوت و نسل کشی مسلمانان و شیعیان مظلوم این منطقه هستند. در واقع تمامی این ظلم و ستم ها با هدف بی هویت کردن مسلمانان شیعه منطقه از آموزه های دینی و نضهت رهایی بخش عاشورا  صورت می گیرد.

ماموستا عبدالسلام در بخش دیگری از سخنان خود حمایت از مسلمانان مظلوم در هر جای عالم اسلامی را وظیفه آحاد ملت اسلام و حکومت های اسلامی دانسته و بر طرفداری و حمایت نخبگان و اندیشمندان عالم اسلامی از مظلومان تاکید کردند.

امام جمعه اهل سنت شهر حسین آباد در پایان اظهار داشتند: متاسفانه در جریان جنگ قره باغ و حادثه شهدای نارداران هم در سطح منطقه و هم بین المللی شاهد بایکوت، سانسور اخبار  و جهت دهی خاص سیاسی از سوی رسانه های محلی و حتی منطقه ای هستیم. حمایت نظام مقدس انقلاب اسلامی و ملت ایران از مردم مظلوم قره باغ و مسلمانان آذربایجان نشانه عرق دینی کشور ایران اسلامی می باشد  و این خط مشی و مسیر همان مسیر والای سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام است. ما امیدواریم که مسلمانان مظلوم قره باغ و آذربایجان با تاسی از نهضت عاشورا و استقامت بر ارزش های دینی راه سعادت و عزت اسلامی خود را ادامه دهند. البته در این مسیر که نیاز به همدلی و حمایت سایر مسلمانان هم هست جامعه اهل سنت ایران و اتحادیه علمای اهل طریقت کردستان ایران حمایت و همدلی خود را با مسلمانان و شیعیان مظلوم این دیار اعلام می نماید و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا