آذربایجاناخبارارمنستانایرانعمومیقره باغقره باغ

امام جمعه اهل سنت بیجار: نمایش بنر با موضوعیت (قره باغ ) خاک ارمنستان، باعث تاسف و شرمنده گی است

ماموستا عبدالسلام محمدی امام جمعه اهل سنت شهر بیجار و دبیرکل شورای علمای اهل طریقت با انتشار بیانیه ای، نمایش بنر با موضوعیت(قره باغ) خاک ارمنستان را باعث تاسف و شرمندگی خواند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز در بیانیه فوق آمده؛
مردم مظلوم آذربایجان، بویژه قره باغ که سالهاست در زیر فشار و شکنجه، آواره گی اجباری و انواع محرومیت های اجتماعی می باشند که این وظیفه کشور های اسلامی بخصوص کشورهای همسایه می باشد که باید در این بین نقش مهم و کمک رسان ملت های مسلمان باشند.
حضور نخست وزیر ارمنستان در ایران در سالگرد واقعه خوجالی و حضور در باشگاه آرارات تهران و نمایش بنر با موضوعیت (قره باغ ) خاک ارمنستان، باعث تاسف و شرمندگی می باشد مسلمانان قره باغ بخاطر اسلام و آموزه های دینی امروز در سختی و فشار هستند و مجرم به مسلمان بودن هستند و این جنگ، جنگ مذهبی می باشد.
نظام آمریکایی ارمنستان، با کمک آمریکا و رژِیم صهیونیستی و تسلیحات آنها غارت و نسل کشی را در این خطه اسلامی به راه انداخته است.
تغییر هویت اسلامی قره باغ، توسط آمریکا و دولت دست نشانده، محکوم و طبق بیانات مقام معظم رهبری، خاک قره باغ متعلق به اسلام و مسلمین می باشد.
مماشات دستگاه دیپلماسی ایران و سکوت در مقابل ظلم و تعدی به شیعیان و مسلمانان قره باغ پسندیده نمی باشد‌ و این یک وظیفه اسلامی و ایمانی می باشد که این نوع ظلم و ستم باید در سطح جهانی و بصورت و دیپلماسی رد و محکوم شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا