آذربایجاناخباراردبیلایرانعمومی

افزایش ۳۶ درصدی تردد مسافر از گمرک بیله سوار

 معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: روزانه ۳ هزار نفر از مرز بیله سوار مغان تردد می کنند و امسال این تردد نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۶ درصد افزایش یافته است.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،علی نواداد روز چهارشنبه در بازدید از گمرگ و پایانه مرزی بیله سوار مغان افزود: با شبانه روزی شدن فعالیت گمرک امسال تردد مسافران که اکثر آنها را اتباع جمهوری آذربایجان تشکیل می دهد، افزایش قابل توجهی یافته است.
وی بیان کرد: میزان ترد وسایط نقلیه از پایانه مرزی بیله سوار نیز در سه ماه امسال ۲۱ هزار خودرو بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۲ درصد افزایش داشته است.
نواداد با اشاره به ساماندهی مسافران آذری در پایانه مرزی بیله سوار افزود: این اقدام در کنار کاهش چشمگیر ناهنجاری ها و مشکلات، رضایتمندی مسافران خارجی را بدنبال داشته و با برنامه ریزی های انجام شده ارائه خدمات به گردشگران جمهوری آذربایجان در این گمرک تسهیل می شود.
وی عنوان کرد: توسعه فاز دوم پایانه مرزی بیله سوار در ۶ هکتار و با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال در حال تکمیل بوده و با افتتاح آن اشتغال زایی و تسریع در امور مسافران و تجار در این بخش هموار خواهد شد.
منبع:ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا