آذربایجاناخباراردبیلایرانعمومیویژه

اعلام حمایت و همدری مردم اردبیل با محبوسین اسلامگرای جمهوری آذربایجان/ تصاویر

مردم ولایت مدار اردبیل همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور در خیابان های این شهر و تجدید میثاق با آرمان های امام(ره) حمایت خود را از محبوسین اسلامگرای جمهوری آذربایجان نیز نشان دادند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مردم ولایت مدار اردبیل از پیر تا جوان به خیابان ها آمده و با گرامیداشت این روز باشکوه، حمایت خود را از تمامی آزادی خواهان جهان، بخصوص اسلام گرایانی که این روز ها اخبار شکنجه آنها در زندان های جمهوری اذربایجان به گوش می رسد اعلام کردند.

بنا بر این گزارش، مردم با در دست داشتن تصاویری از حاج طالع باقرزاده، رهبر محبوس «جنبش اتحاد مسلمانان» جمهوری آذربایجان، حاج محسن صمداف رهبر محبوس «حزب اسلام آذربایجان» و سایر دینداران محبوس، شعار «هیهات من الذله» سر داده و از دولت آذربایجان خواستند تا هر چه سریعتر به آزار و شکنجه به این افراد پایان داده و آن ها را از بند زندان های این کشور آزاد کنند.

راهپیمایی کننده گان، شرایط فعلی زندانیان و تشدید شکنجه و آزار آن ها  را غیر انسانی خوانده و با در دست داشتن پلارکارد های که بر روی آن نوشته شده بود «شکنجه اسلامگرایان را در جمهوری آذربایجان محکوم می کنیم»، «محسن صمداف آزاد گردد» حمایت خود را از زندانیان اسلامگرا نشان دادند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا