آذربایجاناخبارایرانعمومیویژه

اظهارنظر فعالان رسانه ای، مذهبی و فرهنگی در خصوص بازداشت سرپرست حزب اسلام آذربایجان

جمعی از فعالان مذهبی، فرهنگی و رسانه ای ایران با توئیتی دستگیری و حبس سرپرست حزب اسلام آذربایجان را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، جمعی از فعالان مذهبی، فرهنگی و رسانه ای ایران با اظهار نظر در شبکه اجتماعی توئیتر نسبت به دستگیری و حبس حاج الهام علی اف، سرپرست حزب اسلام آذربایجان واکنش نشان دادند. این فعالان بر سفارشی بودن این اقدام از سوی رژیم صهیونیستی و آمریکا تاکید کردند.

دکتر علی اکبر رائفی پور، رئیس موسسه مصاف در توئیتی نوشت: «شهادت سردار سلیمانی موج عظیمی از آگاهی را در میان شیعیان جمهوری آذربایجان بوجود آورد و همین مسئله موجب نگرانی و فشار رژیم صهیونیستی بر دولت جمهوری آذربایجان برای دستگیری حاج الهام علی اف، سرپرست حزب اسلام آذربایجان شد».

دکتر معصومه نصیری، قائم مقام انجمن سواد رسانه ای کشور نیز نوشت: « رژیم صهیونیستی و مخالفان اسلامگراها در جمهوری آذربایجان موج عظیم مردمی را پس از شهادت سردار سلیمانی در این کشور تحمل نکردند، حاج الهام علی اف، سرپرست حزب اسلام آذربایجان را دستگیر و زندانی کردند. غفلت ما یعنی باید منتظر فشارهای بیشتر بر اسلام گرایان در این کشور باشیم».

حاج مهدی رسولی، مداح اهل بیت( ع) نیز نوشت: «چند سالی است که رژیم غاصب صهیونیستی با نفوذ گسترده ای که در حاکمیت جمهوری آذربایجان دارد شیعیان را از برگزاری مراسم عزاداری سیدالشهداء تا ولادت حضرت بقیه الله الاعظم را منع کرده اند و حتی شیعیان بسیاری را در نارداران و باکو و هر نقطه ی دیگر سرکوب می کنند،خیال می کنند می توانند حرارت قلوبی را که از سال 61 هجری در دل انسان های آزاده روشن است خاموش کنند». زهی خیال باطل!

شهادت حاج قاسم سلیمانی حرکت های خودجوش انقلابی را در دل ملت ها به وجود آورده است که در سرتاسر دنیا از قلب کفر تا قلب اسلام، مردم به احترام سردار دل ها قیام کردند و بر مکتب مبارزه ایشان اصرار کردند. در جمهوری آذربایجان نیز چند روز پیش وقتی اسلام گرایان در صدد بیان ارادت و محبت به سردار دلها بودند رژیم غاصب کودک کش که بسیار احساس نگرانی کرد با فشار بر دولت آذربایجان موجبات دستگیری و زندانی شدن حجت الاسلام حاج الهام علی اف، سرپرست حزب اسلام دراین کشور را فراهم نمود!

این حرکت صهیونیستی قطعا محکوم است و این نیز یک نمونه ی دیگری از رویش اسلام ناب محمدی(ص) است که آینده روشنی در انتظار عدالت خواهان و اسلامگرایان در جمهوری آذربایجان خواهد بود. ان شاالله

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا