آذربایجاناخبارایرانعمومیقره باغقره باغ

اسراییل اسرار نظامی جمهوری آذربایجان را در اختیار ارمنستان قرار داد

یک کارشناس ارمنی فاش کرد رژیم صهیونیستی به منظور متقاعد کردن ارمنستان به اعزام سفیر به اسراییل، با انتقال اسرار نظامی جمهوری آذربایجان به ایروان موافقت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، این کارشناس ارمنی امور نظامی که از فعالان رسانه ای نزدیک به وزارت دفاع ارمنستان است، به شرط اعلام نشدن نامش گفت: مقامات ایروان بر این باورند که در مقابل موافقت ایروان با اعزام سفیر به اسراییل که نارضایتی ایران را در پی داشته و این نارضایتی برای ارمنستان مفید نیست، ایروان نیز امتیاز بزرگی از اسراییل دریافت کرده است.
این کارشناس امور نظامی ارمنستان گفت: طرف اسراییلی پذیرفته است که اسرار مهمی نظامی از جمهوری آذربایجان را در اختیار مراکز ذیربط در ارمنستان قرار دهد.
کارشناسان امور نظامی ارمنستان می گویند، علت اینکه در بهار و تابستان امسال برخلاف سال های گذشته ارتش جمهوری آذربایجان برغم تمامی تهدیدها و زمینه سازی های تبلیغاتی نتوانست هیچ اقدامی در خطوط تماس علیه نیروهای ارمنی انجام دهد، اقدامات پیشگیرانه نیروهای ارمنی براساس اطلاعات دریافتی از اسراییل بوده است. این منابع ادعا می کنند ارمنستان موفقیت های قابل توجهی در شناسایی و خنثی سازی عملیات پهپادهای جاسوسی و هجومی اسراییلی متعلق به ارتش جمهوری آذربایجان کسب کرده است و واحدهای نظامی ارمنی حتی در زمان حضور ژنرال ذاکر حسن اف، وزیر دفاع جمهوری آذربایجان در مناطق نسبتا نزدیک به خطوط آتش بس، از محل دقیق حضور وی مطلع شده و امکان هدف قرار دادن محل حضور وزیر دفاع جمهوری آذربایجان را نیز داشته اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا