آذربایجاناخبارایرانعمومی

استقرار قرارگاه رسانه‌ای جهت پوشش اخبار اربعین در مرز آستارا

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان گفت: یک قرارگاه رسانه‌ای با حضور مترجمان جهت پوشش اخبار اربعین و برقراری ارتباطات زنده در مرز آستارا مستقر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، محمدباقر باقرزاده مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان ضمن تشکر از فرماندار شهرستان آستارا بابت همکاری با صدا و سیمای مرکز استان جهت ایجاد قرارگاه رسانه‌ای در مرز آستارا افزود: یک قرارگاه رسانه‌ای با حضور مترجمان جهت پوشش اخبار اربعین و برقراری ارتباطات زنده در مرز آستارا مستقر می‌شود.

مدیرکل راه‌آهن گیلان نیز در این جلسه از تردد قطار این استان به صورت مبدأ- مقصد از مرکز استان به کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: با توجه به رایزنی‌هایی که در زمینه تردد قطار و انتقال زائران اربعین داشتیم قرار شد در هر سفر از رشت به کرمانشاه حدود ۲۰۰ نفر زائر خارجی و ۱۵۰ نفر زائر ایرانی انتقال داده شوند.

علی خدایی خاطرنشان کرد: استان گیلان نخستین استانی است که با وجود اینکه مسیر ریلی آن تازه راه‌اندازی شده اما دارای برنامه انتقال زائران خارجی و ایرانی به صورت مبدأ- مقصد از مرکز استان گیلان به استان کرمانشاه است و این برنامه را امسال اجرایی می‌کند.

حسن رستم‌زاد فرماندار شهرستان آستارا نیز در این جلسه اظهار داشت: طی جلسه‌ای که در رابطه با خدمات‌رسانی به زائران ایرانی و خارجی در شهرستان آستارا تشکیل شد مصوباتی در حوزه امنیتی، حمل و نقل، بهداشت و درمان و دیگر حوزه‌ها در راستای خدمات‌رسانی به زائران داشتیم که مشکلی وجود نداشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا