آذربایجاناخبارایرانعمومیقره باغقره باغ

استاد دانشگاه پیام نور تبریز: باید مسئله قره باغ را به مسئله جهان اسلام تبدیل کنیم

دکتر جمال پور در نشست علمی «حقایق عملکرد جمهوری اسلامی ایران در مناقشه قره باغ» گفت : مسئله قره باغ باید مانند فلسطین به مسئله جهان اسلام تبدیل شده و از پتانسیل های جهان اسلام استفاده شود و اگر منتظر گروه مینسک و سایر گروه های بین المللی شویم و بشینم هیچ وقت مسئله قره باغ حل نخواهد شد.

 به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از آران نیوز، نشست علمی «حقایق عملکرد جمهوری اسلامی ایران در مناقشه قره باغ» به همت دانشگاه آزاد اسلامی تبریز روز شنبه ۱۶ شهریور ماه در سالن پروین اعتصامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با حضور اساتید، کارشناسان  و اصحاب قلم و رسانه برگزار شد.
در این نشست دکتر جمال پور استاد دانشگاه پیام نورگفت: در جنگ قره باغ  مردم ما صرف نظر از کمک های مادی با جان و دل به جمهوری آذربایجان کمک کردند مخصوصا چهار استان مرزی نزدیک به جمهوری آذربایجان که از هیچ کمکی دریغ نکردند.
هر کس در کمک های جمهوری اسلامی ایران به دولت و مردم جمهوری آذربایجان شک دارد قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را نمی داند و مطالعه نکرده است. حمایت ما از مردم جمهوری آذربایجان به خاطر زبان نیست حتی به خاطر مسلمان و شیعه بودن هم نیست بلکه قانون اساسی جمهموری اسلامی ایران هر کجا اشغاگر و اشغال کننده باشد را محکوم می کند. چه رژیم صهیونستی باشد چه ارمنستان و چه کشور دیگر.
دکتر جمال پور در پایان خاطر نشان کرد : مسئله قره باغ باید مانند فلسطین به مسئله جهان اسلام تبدیل شده  و از پتانسیل های  جهان اسلام استفاده شود و اگر منتظر گروه مینسک و سایر  گروه های بین المللی شویم و بشینم هیچ وقت مسئله قره باغ حل نخواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا