آذربایجاناخبارعمومی

اذعان مستشار صهیونیستی به تامین مالی گروهک های تجزیه طلب

آریه گوت، مستشار صهیونیست دولت جمهوری آذربایجان در امور چندفرهنگ گرایی، اذعان کرد گروهک هایی که خود را به اصطلاح «آذربایجان جنوبی» معرفی می کنند، از رژیم صهیونیستی تامین مالی می شوند.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، شبکه ماهواره ای ضد ایرانی «گون آذ تی وی» خبر داد، آریه گوت در گفتگو با کانال ۹ تلویزیون رژیم صهیونیستی به دروغ مدعی شد: «حکومت آیت الله ها به ۳۵ میلیون آذربایجانی ظلم می کند و به آذربایجانی ها اجازه نمی دهند فرهنگشان را توسعه دهند.  آذربایجان جنوبی (مناطق آذری نشین ایران) اسراییل را دشمن خود نمی داند و انتظار کمک از اسراییل را دارد. حکومت آیت الله ها  جمهوری آذربایجان را تهدیدی برای خود می داند».

رییس نمایندگی «مرکز چندفرهنگ گرایی باکو» در فلسطین اشغالی همچنین گفت: به اقوام غیرفارس و بخصوص آذری ها ظلم می شود.

لازم به ذکر است، آریه گوت، مستشار رژیم صهیونیستی به نمایندگی از طرف این رژیم اشغالگر و نژاد پرست با انتشار مقالاتی ضد ایرانی در رسانه های جمهوری آذربایجان تلاش کرده است با طرح ادعاهای دروغین و غیر واقعی  میان مردم ایران و جمهوری آذربایجان که دارای فرهنگ و اشتراکات دینی فراوانی هستند بدبینی ایجاد نماید. این شخص که نمایندگی رژیم صهیونیستی در جمهوری آذربایجان را برعهده دارد همواره بر شدیدترین و ضد انسانی ترین اقدامات رژیم اشغالگر قدس  در حق مردم مظلوم فلسطین سرپوش گذاشته است.

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا