آذربایجاناخبارایران

احداث کارخانه تجهیزات پزشکی توسط ایران در جمهوری آذربایجان.

سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در بخش تامین  تجهیزات  پزشکی در نظر دارد برای تولید عصاره و روغن گیاهی در آذربایجان کارخانه ای را احداث نماید.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از رسانه های آذری، این مطلب را مدیر عامل شرکت سها که در زمینه تولید عصاره گیاهی فعالیت می نمایند به خبرنگارانی که در سفر به مناطقی شمالی ایران رفته اند گفته است. براساس گزارش خبرگزاری ترند آرش سید صالحی مدیر شرکت گفته است که در مرحله نخست این شرکت قصد دارد که نمایندگی  خود رادر این کشور دایر نماید. وی گفته است که این شرکت از 3 نوع  گیاه عصاره چای و انواع کرم را تولید می نماید. همچنین به گفته وی این کارخانه برای کارخانجاتی که به تولید دارو می پردازند مواد اولیه گیاهی تولید می نماید.

این شرکت در حال حاضر 70 درصد از بازار کشور را در زمینه عصاره گیاهی به خود اختصاص داده است ما بعد از گرفتن سفارشات اقدام به بسته بندی این مواد می نمایم. صالحی ادامه می دهد که در حال حاضر برنامه ریزی می کنیم صادرات این محصولات را به کشور خارجی را نیز فراهم نماییم  وهم اکنون نیز آمادگی داریم که مواد اولیه کارخانجات داروسازی در آذربایجان را نیز تامین نماییم.

لازم به ذکر است که نمایندگی هلال احمر جمهوری اسلامی  ایران بیش از 20 سال است که در آذربایجان فعالیت می نماید و هر ساله تعداد زیادی از خانوده های کم درآمد از خدمات کلینک نمایندگی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در باکو بهره مند می گردند.

انتهای پیام/د

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا