آذربایجاناخباراردبیلقره باغویژه

آیت ا… عاملی: قره باغ را از دست آذربایجان گرفتند و 4 قطعنامه شورای امنیت هیچ کاری نمی تواند بکند.

آیت ا… عاملی در خطبه های نماز جمعه این هفته استان با اشاره به مذاکرات هسته ای پیش رو با اشاره به اینکه  باید در جلوی مستکبران ایستادگی  کرد  مسئله قره باغ جمهوری آذربایجان را به عنوان نمونه یادآوری کرده و اعلام داشتند که قره باغ را از دست آذربایجان گرفتند و 4 قطعنامه شورای امنیت هیچ کاری نمی تواند بکند. از دست رفته را پس نمی دهند . باید در مقابل استکبار ایستادگی کرد. 

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه های این هفته نماز جمعه از فزونخواهی و چانه زنی های مجدد و مطالبات غیر منطقی 1+5 انتقاد کرد.
حضرت آیت الله عاملی مطالباتی چون دسترسی به ابعاد نظامی احتمالی ایران، بازجویی از دانشمندان هسته ای ایران و مطالبه بانک اطلاعات دانشمندان هسته ای، لزوم عدم توانایی ایران برای بازسازی تأسیسات هسته ای در آینده، حکمیّت آژانس و داشتن حق بازرسی «هر زمانی» و «هر مکانی» و بی سابقه که موجب تبدیل شدن به کنترل شده ترین کشور جهان می شود و توقف تحقیقات هسته ای و محرومیت از تولید دانش جهانی هسته ای که بمنزله مرگ علمی برای کشور است و همچنین عدم تقارن اجرای تعهدات توسط ایران و برداشته شدن تحریم را مطالباتی ویرانگر و تحقیر کننده و موجب ذلّت دانست و گفت: با این مطالبات موضوعی بنام صنعت هسته ای و تکنولوژی هسته ای برای ایران باقی نمی ماند.
ایشان در ادامه با اشاره به مسئله قره باغ جمهوری آذربایجان را به عنوان نمونه یادآوری کرده و اعلام داشتند که قره باغ را از دست آذربایجان گرفتند و 4 قطعنامه شورای امنیت هیچ کاری نمی تواند بکند. از دست رفته را پس نمی دهند . باید در مقابل استکبار ایستادگی کرد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا