آذربایجاناخباراردبیلارمنستانایرانخطبه هاعمومیفیلمقره باغویژه

آیت الله سید حسن عاملی: عده ای با افترا و تفرقه افکنی به دنبال خدشه واردن کردن به روابط ایران و آذربایجان هستند/ فیلم

آیت الله سید حسن عاملی: عده ای  از طرف آمریکا و رژیم صهیونیستی در جمهوری آذربایجان ماموران هستند تا روابط دو کشور را  خدشه دار کنند.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در اولین شب از شب های لیالی قدر با اشاره به تفرقه افکنی عده ای برای مخدوش کردن روابط جمهوری آذربایجان با جمهوری اسلامی ایران گفت: آن ها از طرف آمریکا و رژیم صهیونیستی ماموران هستند تا مردم آذربایجان را نسبت به ایران بدبین کنند.
وی گفت: آذربایجان از ماست و ما نیز با آذربایجان هستیم.
حضرت آیت الله عاملی در ادامه در خصوص قره باغ نیز این چنین دعا کردند «خدایا قره باغ را هر چه زوتر آزاد و ارامنه اشغالگر در سرزمین های اشغالی را محو بگردان»
لازم به ذکر است، در روزهای اخیر عده ای از دشمنان توسعه رابطه دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان با طرح اتهامات دروغین مبنی بر احداث پل بر روی رودخانه ارس برای کمک به ارمنستان از سوی ایران سعی کردند افکار عمومی را بر علیه ایران بسیج نمایند. علی رغم این که مقامات مسئول دو کشور اعلام کرده اند که ساخت این پل ها با هماهنگی و امضاء توافقنامه طرفین در سال ۲۰۱۶ صورت گرفته است، با این حال عده ای از عناصر ضدایرانی به جوسازی های خود ادامه می دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا