آذربایجاناخبارایرانعمومی

آغاز مسابقات بین المللی کاراته با حضور ایران در باکو

مسابقات بین المللی کاراته جام بزرگداشت شهدای حادثه خونین ۲۰ ژانویه جمهوری آذربایجان، عصر جمعه با حضور  ۱۲ کشور از جمله تیم ایران در باکو آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، در این مسابقات کاراته کاران در رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید از جمهوری آذربایجان، ایران، ترکیه، روسیه، ترکمنستان، گرجستان، اوکراین، قزاقستان، ازبکستان، کویت، مراکش و عمان در دو رشته کاتا و کومیته رقابت می کنند.

تیم کاراته اعزامی جمهوری اسلامی ایران متشکل از پسران و دختران در رده سنی مختلف از استان های تهران، آذربایجان شرقی، زنجان، مازنداران و ایلام به سرمربیگری خانم فرخ ناز ارباب و مربیگری رمضان بازرگان، ابوالفضل گوهرشاد و حمیدرضا فتاحی در هر دو رشته کاتا و کومیته رقابت می کنند  فرخ ناز ارباب که سرمربی تیم ملی کاتای بانوان ایران  است در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با یادآوری این که در این مسابقات بین المللی سرمربیگری تیم اعزامی استان تهران را بر عهده دارد، افزود که  این تیم منتخب قبل از سفر به باکو پنج اردو را گذرانده و کاراته  کاران  کشورمان حاضر در این مسابقات بین المللی یک نسل جدید هستند  و  برای دوره های آتی و رده های بالاتر روی آنها سرمایه گذاری می شود.

وی از سطح برگزاری این مسابقات بین المللی در باکو ابراز رضایت کرد و ادامه داد که این نخستین حضور تیم منتخب ایران در مسابقات بین المللی است، امیدوارم ورزشکاران ما نتایج خوبی را کسب کنند.

مسابقات بین المللی کاراته جام بزرگداشت شهدای حادثه خونین ۲۰ ژانویه جمهوری آذربایجان برای سه روز در محل سالن مجموعه ورزشی باکو ادامه  خواهد داشت.’

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا