آذربایجاناخباراردبیلایرانعمومی

آغاز فعالیت موکب اربعین در پایانه مرزی بیله‌سوار

مدیر اجرایی موکب پایانه مرزی بیله‌سوار گفت: موکب حضرت سید الشهداء پایانه مرزی شهرستان بیله‌سوار مغان فعالیت خود را آغاز کرد و پیش‌بینی می‌شود از ۱۰ هزار زائر آذری استقبال کنیم.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، نادر پورعطا گفت: موکب حضرت سید الشهداء پایانه مرزی شهرستان بیله‌سوار مغان فعالیت خود را آغاز کرد و پیش‌بینی می‌شود از ۱۰ هزار زائر آذری استقبال کنیم.

وی با بیان اینکه موکب حضرت سید الشهداء پایانه مرزی بیله سوار امسال برای چهارمین سال متوالی فعالیت می‌کند افزود: موکب حضرت سید الشهداء پایانه مرزی بیله سوار امسال برای چهارمین سال متوالی و به منظور استقبال از زائران اربعین حسینی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از کشور جمهوری آذربایجان فعالیت می‌کند.

پورعطا با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات موکب پایانه مرزی بیله‌سوار تصریح کرد: استقبال، پذیرایی و ذبح قربانی در حین ورود کاروان‌ها از مهم‌ترین و اساسی‌ترین اقدامات و فعالیت‌های موکب حضرت سید الشهداء پایانه مرزی شهرستان بیله‌سوار است و همچنین در کنار این فعالیت‌ها برنامه‌هایی همچون اسکان زائران، اقامه نماز جماعت، قرائت زیارت عاشورا، مداحی، پاسخ‌گویی به سوالات شرعی نیز اجرا می‌شود.

مدیر اجرایی موکب پایانه مرزی بیله‌سوار با تاکید بر اینکه در سال‌های گذشته استقبال خوبی از سوی موکب پایانه مرزی بیله‌سوار از زائران آذری صورت گرفته است بیان کرد: در سال‌های گذشته استقبال خوبی از سوی موکب پایانه مرزی بیله‌سوار از زائران آذری صورت گرفته است به طوری که در سال گذشته ۵ هزار زائر آذری اربعین حسینی از کشور جمهوری آذربایجان به همت موکب مرزی سید الشهداء(ع) بیله‌سوار پذیرش شده‌اند.

وی اظهار کرد: مردم حسینی و خیر استان اردبیل می‌‌توانند احسانات و نذورات نقدی خود را به شماره حساب ۰۳۵۷۷۵۵۶۴۸۰۰۸ به ‌نام موکب مرزی حضرت سیدالشهداء(ع) بیله سوار در نزد بانک ملی ایران پرداخت کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا